09339159432 (مشاوره با تیم فروش) 09155249420

چرا کسب‌وکار شما به بازطراحی وب‌سایت نیاز دارد – مزایای بازطراحی سایت در سال 2021

آنچه در این مقاله می خوانید:

اگر صاحب کسب‌وکاری باهوش باشید، احتمالا از قبل وب‌سایت دارید.

اما آیا به‌روز است؟ آیا وقت طراحی مجدد وب‌سایت فرا رسیده است؟

به‌جز قابلیت استفاده، امنیت، سئو و نرخ تبدیل همگی برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط حیاتی هستند.

با تغییر جهان به سمت «وضعیت عادی جدید» پس از همه‌گیری، وب‌سایت کسب‌وکار شما به عنصری ضروری برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش تبدیل شده است. مشتریان اکنون بیش از هر زمان دیگری به‌صورت آنلاین محصولات و خدمات را جستجو، مقایسه و خریداری می‌کنند.

طراحی مجدد وب‌سایت می‌تواند به همراهی با تغییرات رفتار مصرف‌کنندگان و حداکثر کردن نتایج آنلاین شما کمک کند.

برای کمک به شما در تصمیم‌گیری درست، در این راهنما مزایای بازطراحی وب‌سایت، دلایل نیاز به آن و چگونگی شروع مؤثر کار را خواهید آموخت.

در طراحی سایت وردپرس، بازطراحی سایت می‌تواند گامی اساسی در بهبود تجربه کاربری و ارتقاء تعامل با مشتریان باشد. با تغییرات سریع در تکنولوژی و سلیقه کاربران، سایت‌های قدیمی دیگر قادر به ارائه تجربه کاربری مناسب و هم‌راستا با استانداردهای جدید نیستند. بازطراحی سایت نه تنها به بهبود ظاهر و رابط کاربری کمک می‌کند، بلکه با بهینه‌سازی ساختار و عملکرد، موجب افزایش سرعت بارگذاری و دسترسی راحت‌تر به اطلاعات می‌شود. این تغییرات می‌توانند تأثیرات مثبتی در جذب بازدیدکنندگان جدید و حفظ مشتریان فعلی داشته باشند.

خدمات سئو وردپرس در فرآیند بازطراحی سایت نقش حیاتی دارند. بازطراحی سایت فرصتی عالی برای بهبود جنبه‌های فنی سئو از جمله بهینه‌سازی سرعت، ساختار URL، و استفاده از کلمات کلیدی هدفمند است. سایت‌های بهینه‌شده از لحاظ سئو در نتایج جستجو بالاتر قرار می‌گیرند و این می‌تواند ترافیک بیشتری را به سایت جذب کند. علاوه بر این، بازطراحی سایت می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا با توجه به تغییرات الگوریتم‌های موتورهای جستجو، بهینه‌تر عمل کنند و برند خود را در دنیای آنلاین برجسته‌تر کنند.

فهرست مطالب

  • بازطراحی وب‌سایت چیست؟
    • وبسایت خود را هر چند وقت یکبار باید بازطراحی کنید؟
  • مزایای بازطراحی وب‌سایت
    • بهبود برندینگ
    • رتبه‌بندی بهتر در موتورهای جستجو
    • بهبود جریان اطلاعات
    • سرنخ‌ها و فروش بیشتر
    • افزایش درآمد و کاهش هزینه‌ها
  • 12 دلیل برای بازطراحی وب‌سایت کسب‌وکارتان
    • وبسایت شما برای موبایل مناسب نیست.
    • سایت شما سرعت پایینی دارد.
    • سایت شما با استانداردهای دسترسی افراد دارای معلولیت (AODA) مطابقت ندارد.
    • مشکلات تجربه کاربری
    • طراحی سایت شما قدیمی است.
    • در صنعت یا مخاطبان شما تغییراتی ایجاد شده است.
    • ساختار سایت شما بیش از حد پیچیده است.
    • رتبه‌های پایین و عملکرد ضعیف سئو
    • عملکرد تبدیل ضعیف
    • هدف سایت شما تغییر کرده است.
    • باید قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید اضافه کنید.
    • برند خودتان را تغییر داده‌اید.
  • چطور بفهمیم که آیا به بازطراحی وب‌سایت نیاز داریم؟
    • سرعت وب‌سایت خود را اندازه‌گیری کنید
    • ۲. کنسول جستجوی گوگل خود را بررسی کنید.
    • تحلیل‌های گوگل خود را بررسی کنید.
    • رقبای خود را تحلیل کنید
    • روی سایت خودتان نظرسنجی انجام دهید.
    • موارد مربوط به دسترسی را بررسی کنید.
    • یک بررسی کامل از وبسایت انجام دهید.
  • نکاتی که هنگام بازطراحی وب‌سایت خود باید در نظر بگیرید
    • اهداف و شاخص‌های کلیدی بازطراحی را به‌طور واضح تعیین کنید.
    • استراتژی و نقشه راهی برای بازطراحی وبسایت ارائه دهید.
    • مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید
    • صفحات پربازدید فعلی خود را در نظر بگیرید
    • مطمئن شوید که از مشکلات موجود آگاه هستید.
  • چگونه طراحی مجدد وب‌سایت را شروع کنیم

بازطراحی وبسایت چیست؟

بازطراحی کامل وب‌سایت به معنای بازسازی آن از پایه است؛ از کد تا ظاهر، عملکردها و تجربه کاربری. مثل نوسازی دفتر یا مغازه، در بازطراحی وب‌سایت ظاهر و حس سایت را بهبود می‌بخشید، امکانات جدیدی به آن اضافه می‌کنید و در نهایت به نتایج تجاری بهتری دست می‌یابید.

همچنین می‌توانید بخشی از وب‌سایت را بازطراحی کنید؛ یعنی فقط بخش سرور یا بخش رابط کاربری را به‌روزرسانی کنید (بخش سرور، کدی است که عملکرد وب‌سایت شما را کنترل می‌کند و بخش رابط کاربری، ظاهر بصری است که بازدیدکنندگان با آن تعامل دارند).

(هیچ متنی برای ترجمه وجود ندارد.)

وب‌سایت خود را هر چند وقت یک‌بار باید بازطراحی کنید؟

در حالت ایده‌آل، باید هر ۲ تا ۵ سال یک بار، نیاز به بازطراحی وب‌سایت خود را ارزیابی کنید. با این حال، این امر به ظاهر اولیه وب‌سایت، صنعت، مخاطبان و تغییرات مداوم در فناوری و طراحی بستگی دارد.

همچنین، اگر وب‌سایت شما عملکرد مورد انتظار را ندارد، احتمالا باید بررسی کنید که آیا فقط به به‌روزرسانی وب‌سایت نیاز دارید یا به بازسازی کامل آن.

مشاهده این مطلب  راهنمای ضروری طراحی وب‌سایت

نمی‌توانید فقط با نگاه به تقویم، زمان مناسب برای بازطراحی وبسایت را تعیین کنید. هرچند سایتی که از سال ۲۰۱۴ یا حتی ۲۰۱۷ طراحی شده باشد، احتمالا امروز به بازسازی اساسی نیاز دارد، اما این قانون قطعی نیست.

داده‌های تحلیلی خود را بررسی کنید تا مشکلات رتبه‌بندی، ترافیک یا تبدیل‌ها را شناسایی کنید، سپس بر اساس داده‌ها تصمیم بگیرید که چه کاری انجام دهید.

راهنمای نهایی استخدام یک توسعه‌دهنده وب

داخلی، فریلنسر یا آژانس. برای انتخاب درست در پروژه توسعه وب خود، با دنبال کردن سه معیار کلیدی، راهنما را دانلود کنید.

کتاب الکترونیکی را دریافت کنید

مزایای طراحی مجدد وب‌سایت

مثل هر هزینه تجاری دیگری، احتمالا برای بررسی توجیه اقتصادی طراحی مجدد وب‌سایت، بازگشت سرمایه آن را ارزیابی خواهید کرد.

از آنجا که بازطراحی خوب یک وبسایت نیازمند سرمایه‌گذاری قابل توجهی است، در اینجا پنج مزیت اصلی تجاری آمده است که هزینه آن را توجیه کرده و به جبران آن کمک می‌کنند.

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

بهبود برندسازی

وب‌سایت به‌روزرسانی‌شده به تقویت یکپارچگی برند شما کمک می‌کند. طراحی مدرن، اعتماد و شناخت برند را در میان مصرف‌کنندگان افزایش می‌دهد؛ به همین دلیل، بازسازی وب‌سایت می‌تواند معجزه کند و به پیشبرد برنامه‌های برندسازی شما کمک شایانی نماید.

مشتریان بالقوه‌ای که کسب‌وکار شما را آنلاین پیدا می‌کنند، از طراحی کلی و کیفیت وب‌سایت شما برای ارزیابی میزان اعتبار شرکتتان استفاده خواهند کرد.

اولین برداشت‌ها اهمیت دارند و ۹۴ درصد از طراحی سایت شما الهام گرفته شده است. .

اگر وب‌سایت شما ارزان و قدیمی به نظر برسد، درست کار نکند یا تجربه کاربری نامطلوبی ارائه دهد، ممکن است افراد را از مشتری شدن منصرف کند.

از طرفی، بازطراحی وب‌سایت به حفظ اعتبار کسب‌وکار شما کمک می‌کند و با ایجاد تصویری قوی، برند شما را ارتقا می‌دهد.

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

رتبه‌بندی بهتر در موتورهای جستجو

داشتن وب‌سایتی با طراحی خوب به معنای داشتن… بهینه‌سازی موتور جستجو در واقع، بازطراحی وب‌سایت شما باید از کد تا واکنش‌پذیری نهایی، بهینه‌سازی موتور جستجو را در نظر بگیرد.

در نهایت، این بدان معناست که بازطراحی سایت شما به شما کمک می‌کند در نتایج جستجوی گوگل رتبه‌ی بهتری کسب کنید و ترافیک ارگانیک بیشتری جذب نمایید.

ضمن این که، وقتی کاربران روی لینک شما کلیک می‌کنند و وب‌سایت مدرن شما را می‌بینند، احتمال ماندنشان بیشتر می‌شود. اگر ساختار سایت شما بهینه‌سازی شده باشد، بازدیدکنندگان در سایت شما جستجو می‌کنند، صفحات بیشتری را بررسی می‌کنند و این باعث کاهش نرخ پرش می‌شود.

در نهایت، یک وب‌سایت خوب طراحی‌شده می‌تواند مشتریان بیشتری را نیز جذب کند. پیوندهای برگشتی که می‌تواند رتبه گوگل شما را به شدت ارتقا دهد و ترافیک ارجاعی بیشتری برایتان ایجاد کند.

(هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد)

بهبود جریان اطلاعات

هدف اصلی محتوای وب‌سایت و اطلاعات آن، کمک به مشتریان بالقوه برای شناخت بیشتر کسب‌وکار، محصولات/خدمات شما و در نهایت، بستن قرارداد است.

هدف اصلی وبسایت، ارائه اطلاعاتی است که به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا اقدام مورد نظر (تبدیل) را انجام دهند؛ چه این اطلاعات مربوط به شرکت شما باشد، چه داستان بنیانگذار شما، یا صرفاً آموزش محصولات و خدماتتان.

البته، مردم انتظار دارند اطلاعات مورد نیاز خود را در هر لحظه به‌راحتی در دسترس داشته باشند. و برای ترغیب بازدیدکنندگان به بررسی محصولات و تبدیل شدن به مشتری، به جریان اطلاعاتی بهینه نیاز دارید.

متاسفانه، بسیاری از وب‌سایت‌ها از پس این تقاضای بالا برنمی‌آیند.

با طراحی مجدد وب‌سایت، می‌توانید اطلاعات را به بهترین شکل ممکن سازماندهی و ارائه دهید تا کاربران به راحتی و به طور طبیعی از یک صفحه به صفحه دیگر حرکت کنند و به اطلاعات مهم دسترسی پیدا کنند.

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

سرنخ‌ها و فروش بیشتر

بازطراحی وبسایت، با پیاده‌سازی تاکتیک‌ها و ویژگی‌های نوین بهینه‌سازی نرخ تبدیل، منجر به افزایش مشتریان بالقوه و فروش خواهد شد.

بیایید روراست باشیم، هدف نهایی هر وب‌سایتی تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری است. چه بخواهید ایمیل یا شماره تلفن آن‌ها را جمع‌آوری کنید، چه آن‌ها را به رزرو، خرید یا ثبت نام در یک اشتراک هدایت کنید، تبدیل بازدیدکننده به مشتری، هدف اصلی است.

با طراحی مجدد وبسایت، می‌توانید تبدیل‌ها را در اولویت قرار دهید و این کار را با ارائه جریان اطلاعاتی انجام می‌دهید که کاربران را به سمت خرید، اشتراک یا درخواست اطلاعات بیشتر هدایت می‌کند. این کاری است که اکثر وبسایت‌های قدیمی به خوبی انجام نمی‌دهند.

مشاهده این مطلب  ۴ روند طراحی وب که باید در سال ۱۴۰۳ به آنها توجه کنید

هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد.

افزایش درآمد و کاهش هزینه‌ها

در کل، بازطراحی وبسایت با بهبود یکپارچگی برند، افزایش رتبه‌بندی و هدایت بازدیدکنندگان به سمت تبدیل، به افزایش درآمد شما کمک خواهد کرد.

اما آیا می‌دانید که می‌تواند هزینه‌های شما را هم کاهش دهد؟

در بازطراحی کامل، فرصتی برای ارزیابی مجدد هاست و سیستم مدیریت محتوا (CMS) خود پیدا می‌کنید. ضمن اینکه وب‌سایت جدید می‌تواند بسیار کارآمدتر باشد، فضای کمتری از سرور شما اشغال کند و برای تمام بازدیدکنندگان سریع‌تر عمل کند.

همچنین، معمولا بازطراحی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر از رفع مشکلات عملکردی و افزودن ویژگی‌های جدید در طول زمان است. به جای وصله کردن‌های پی‌در‌پی به سایت فعلی، بهتر است به‌طور کامل آن را بازسازی و از نو شروع کنید.

و از همه مهم‌تر، بازطراحی وب‌سایت، هزینه‌های فرصت‌های از دست رفته و درآمدهای از بین رفته به دلیل وب‌سایت قدیمی و ناکارآمد شما را کاهش می‌دهد.

این برای همه یک برد-برد است.

(هیچ متنی برای ترجمه وجود ندارد.)

12 دلیل برای بازطراحی وب‌سایت کسب‌وکارتان

حالا که مزایای احتمالی سرمایه‌گذاری در بازطراحی وب‌سایتتان را بررسی کردیم، وقت آن است که این موضوع را به‌طور عمیق‌تر بررسی کنیم تا به شما در تعیین زمان و ضرورت بازطراحی وب‌سایتتان کمک کنیم.

اگر حتی یکی از این موارد برایتان آشناست، حتما باید بازطراحی وب‌سایت را در برنامه‌های خود بگنجانید.

هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد.

سایت شما برای موبایل مناسب نیست.

عدم پاسخگویی و عدم سازگاری با موبایل، دو نشانه اصلی از نیاز سایت شما به بازطراحی هستند.

سال گذشته، بیش از 53 درصد از ترافیک اینترنت از دستگاه‌های تلفن همراه نشأت می‌گیرد. .

با توجه به اینکه بیش از پنج میلیارد نفر در سراسر جهان تلفن همراه دارند، باید وب‌سایت کسب‌وکارتان تجربه‌ای یکپارچه و بدون نقص را روی دستگاه‌های تلفن همراه ارائه دهد.

این فقط به معنای بارگذاری و نمایش قابل قبول در تلفن همراه یا تبلت نیست. وب‌سایت سازگار با موبایل باید تجربه‌ی کاربری به همان خوبی (یا حتی بهتر از) وب‌سایت کامپیوتری ارائه دهد، با ساختار و جریان اطلاعات یکسان و عالی.

و اگر همه اینها به اندازه کافی دلیل برای اولویت دادن به موبایل نیستند، به یاد داشته باشید که عملکرد ضعیف در دستگاه‌های تلفن همراه می‌تواند به طور جدی به سئو و ترافیک ارگانیک شما آسیب بزند.

گوگل اعلام کرد نمایه سازی اول موبایل یعنی در رتبه‌بندی وبسایت‌ها، عملکرد آن‌ها در موبایل نیز لحاظ می‌شود.

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

سرعت سایت شما پایین است.

دربارهٔ کاربران بی‌صبر، باید گفت که کاربران اینترنتی به‌طور کلی کم‌طاقت هستند. تحقیقات نشان داده که تقریباً نیمی از کاربران امروزی انتظار دارند یک سایت در عرض ۲ ثانیه بارگذاری شود. کمی کمتر از نیمی از کاربران نیز اگر سایتی در عرض ۳ ثانیه بارگذاری نشود، بلافاصله آن را ترک می‌کنند.

در نهایت، وقتی صحبت از تجربه کاربری می‌شود، سرعت اهمیت دارد.

به عبارت دیگر، کندی بارگذاری وب‌سایت غیرقابل قبول است.

منبع

و در حالی که راه‌هایی برای افزایش سرعت بارگذاری وب‌سایت فعلی شما وجود دارد، مشکلات مربوط به کندی بارگذاری اغلب به شدت در طراحی و کد سایت شما ریشه دوانده‌اند.

برای ساختن سایتی با سرعت بسیار بالا، باید سرعت را در اولویت طراحی قرار دهید، نه اینکه بعداً به آن فکر کنید.

علاوه بر این، از آنجایی که بیشتر ترافیک اینترنت از طریق موبایل صورت می‌گیرد، باید در نظر داشته باشید که کاربران موبایل در هنگام مرور اینترنت، بسیار کم حوصله‌تر و کمتر تمایل به انتظار دارند. اگر می‌خواهید در سال ۲۰۲۰ و پس از آن پیشرفتی داشته باشید، وب‌سایت واکنش‌گرای شما باید تقریباً آنی بارگذاری شود.

مطالعات مصرف‌کننده نشان دهید که میزان استرس ناشی از انتظار برای بارگذاری یک صفحه، مشابه استرس تماشای فیلم ترسناک یا حل مسئله ریاضی، و بیشتر از استرس انتظار در صف پرداخت فروشگاه است.

هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد.

اگر با … آشنا نیستید رعایت استانداردهای دسترسی افراد دارای معلولیت این مجموعه‌ای از استانداردهای دسترسی است که به تضمین استفاده آسان همه افراد، از جمله افراد دارای معلولیت، از وب‌سایت شما کمک می‌کند.

علاوه بر این، اگر کسب‌وکار بزرگی در استان انتاریو دارید، ملزم به رعایت مقررات هستید و برای کسب‌وکارهایی که قوانین AODA را نقض کنند، جریمه‌های سنگینی در نظر گرفته شده است.

مشاهده این مطلب  آینده‌ای طراحی شده: تجربه کاربری برای عصر جدید

از ژانویه ۲۰۲۱، تمام وب‌سایت‌ها و محتوای وب منتشر شده پس از ۱ ژانویه ۲۰۱۲ باید با استاندارد WCAG 2.0 سطح AA مطابقت داشته باشند.

مهم نیست کسب و کارتان کجا قرار دارد، پذیرایی از افراد دارای معلولیت همیشه کار خوبی است.

با نزدیک شدن سریع ضرب‌الاجل انطباق با قانون AODA، وقت آن رسیده است که وب‌سایت خود را با در نظر گرفتن قابلیت دسترسی بازطراحی کنید تا از جریمه‌های سنگین جلوگیری کرده و دنیایی بهتر برای خود و دیگران بسازید.

هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد.

مشکلات تجربه کاربری

تجربه کاربری سایت شما (UX) باید یکی از عوامل اصلی در ارزیابی کیفیت وب‌سایتتان باشد.

تجربه کاربری وب‌سایت خود را بخشی از کل تجربه مشتری در نظر بگیرید. برای حفظ رقابت و بهینه‌سازی نتایج آنلاین، باید هر دو را بهینه کنید.

اگر بازدیدکنندگان شما در یافتن اطلاعات مشکل دارند، نمی‌توانند از همه ویژگی‌های سایت شما در مرورگرها و دستگاه‌های مختلف استفاده کنند، با مشکلات عملکردی شکسته یا گم‌شده مواجه می‌شوند، مرتباً با مشکلات فنی روبرو هستند یا به‌طور کلی از تجربه کاربری نامناسب رنج می‌برند، به طراحی مجدد وب‌سایت خود به‌طور فوری نیاز دارید.

در نهایت، وب‌سایت‌هایی که تجربه کاربری خوبی ارائه نمی‌دهند، نرخ ترک بالاتر، زمان حضور کمتر در صفحه و بازدیدکننده‌ی بازگشتی کمتری دارند که همگی به سئو، تبدیل‌ها و … آسیب می‌رسانند. آبرو .

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

طراحی سایت شما قدیمی است.

اگر وبسایت شما قدیمی به نظر می‌رسد، وقت طراحی مجدد آن فرا رسیده است. شاید ظاهر کلاسیک برای مد مناسب باشد، اما در طراحی وبسایت، مردم به دنبال طراحی‌های به‌روز هستند.

فکر می‌کنید طراحی مدرن تجملاتی است؟ دوباره فکر کنید.

هر چه بیشتر کاربران در انتخاب وبسایت‌هایی که بازدید می‌کنند، محتاط‌تر می‌شوند؛ تا حدودی به این دلیل که می‌دانند در هر حوزه، همیشه وبسایت‌های جذابی وجود دارد.

در واقع، بر اساس دانشگاه استنفورد 75 درصد کاربران اعتراف می‌کنند که در مورد اعتبار یک شرکت، براساس طراحی وب‌سایت آن قضاوت می‌کنند.

همچنین، طرح‌های قدیمی و نامناسب اغلب با سایت‌های غیرقابل اعتماد مرتبط هستند. این تصور نادرستی از کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد و مشتریان خود را از دست خواهید داد.

هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد.

در صنعت یا مخاطبان شما تغییراتی ایجاد شده است.

تغییرات در صنعت، مخاطبان هدف یا رفتار کاربران، همگی نیاز به بازطراحی وب‌سایت را نشان می‌دهند. روندها و تغییرات در اولویت‌های مشتریان، تعیین می‌کنند چه چیزی جذاب تلقی می‌شود و در اصل چه چیزی نتیجه می‌دهد.

شاید متوجه شوید که رقبا و پیشگامان صنعت، قابلیت‌های جدید اضافه می‌کنند یا از عناصر طراحی جدید استفاده می‌کنند. یا شاید بفهمید که مشتریان اکنون انتظار ویژگی‌ها یا انواع محتوای جدیدی را دارند.

مثلاً بازدیدکنندگان وب‌سایت‌های املاک انتظار دارند تورهای سه‌بعدی مجازی و نقشه‌های طبقه ملک‌های معرفی‌شده را ببینند.

تمام این نشانه‌ها، گرایش‌های جدیدی را نشان می‌دهند که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید.

اگر از روندهای روز صنعت پیروی نکنید، وب‌سایتی ارائه می‌دهید که با معیارهای متفاوتی ساخته شده است. بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه ممکن است کسب‌وکار شما را از دنیای امروز جدا بدانند که موقعیت مناسبی نیست.

حتی جزئیات به ظاهر کوچک، مثل کلمات دکمه فراخوان یا تصاویری که استفاده می‌کنید، می‌تواند مخاطبان امروزی شما را از خود براند.

البته، این به معنای پیوستن به هر موجی که به سراغتان می‌آید نیست. استراتژیک باشید و هر زمان که روند جدیدی در صنعت پدیدار شد، از خود این دو سؤال را بپرسید:

  • آیا طراحی وبسایت به درک برند شما کمک می‌کند؟
  • آیا رقبای شما از این روندهای جدید استفاده می‌کنند؟

اگر به هر یک از این دو سؤال پاسخ مثبت دادید، در اسرع وقت با تیم طراحی وب خود تماس بگیرید.

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

ساختار سایت شما بیش از حد پیچیده است.

ساختار و ناوبری پیچیده وب‌سایت، نشانه‌های روشنی از نیاز به بازطراحی آن است.

آیا صفحه‌ای در سایت شما وجود دارد که بیش از سه کلیک با صفحه اصلی فاصله داشته باشد؟ اگر چنین است، نشانه‌ی بزرگی از نیاز سایت شما به ساختار بهتر است.

اگر کاربری در وبسایت شما در حال گشت و گذار است، باید از هر صفحه‌ای که هست، به‌راحتی و به‌طور شهودی بتواند به اطلاعات موردنظرش دسترسی پیدا کند.

علاوه بر این، باید راه مستقیمی برای بازگشت به جایی که اخیراً، قبلاً یا در آغاز سفرشان بودند، وجود داشته باشد. آیا وب‌سایت شما این امکان را فراهم می‌کند؟

مشاهده این مطلب  5 اشتباه رایج در طراحی رابط کاربری که افراد مبتدی باید از آن‌ها اجتناب کنند

هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد.

رتبه‌های پایین و عملکرد ضعیف سئو

اگر رتبه سایت شما در حال افت است یا شاهد کاهش مداوم ترافیک ارگانیک هستید، این نشانه روشنی از نیاز به بازطراحی وب‌سایت است.

بهینه‌سازی موتورهای جستجو و ترافیک ارگانیک هر سال اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند.

در نهایت، اطمینان از بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو، تنها راه برای کسب رتبه بالا در گوگل و بهره‌مندی از مزایای ترافیک ارگانیک بلندمدت است.

البته، سئو فقط به انتشار محتوای خوب و غنی از کلمات کلیدی محدود نمی‌شود. کد و طراحی سایت شما نقشی اساسی در توانایی موتورهای جستجو برای خزش، نمایه سازی و درک سایت شما دارند.

اگر سئو‌ی شما آنطور که باید عمل نمی‌کند، وقت آن است که فراتر از پست‌های وبلاگتان بنگرید.

با طراحی مجدد، سایت شما شروع به… در رتبه‌بندی بالا بروید و ترافیک ارگانیک خود را به‌سرعت افزایش دهید. .

هیچ متنی داخل پرانتز نبود.

عملکرد تبدیل ضعیف

تبدیل‌ها احتمالا مهم‌ترین شاخص کلیدی عملکردی هستند که باید در وب‌سایت خود دنبال کنید. اگر وب‌سایت شما تبدیلی نداشته باشد، یعنی به نتیجه نمی‌رسد و به هدفش نمی‌رسد.

اگرچه روش‌های زیادی برای افزایش نرخ تبدیل وب‌سایت وجود دارد، اما اگر زیرساخت ضعیفی داشته باشید، تمام تلاش‌هایتان بی‌نتیجه خواهد ماند.

نرخ تبدیل پایین می‌تواند ناشی از فراخوان‌های مبهم، فرم‌های ثبت نام گیج کننده، ناوبری پیچیده، کمبود ویژگی‌ها، جریان اطلاعات ضعیف، حواس‌پرتی‌های زیاد و… باشد.

به عبارت دیگر، اگر کد اصلی و عملکردهای سایت شما نیازها و انتظارات بازدیدکنندگان را برآورده نکند، افزایش نرخ تبدیل تقریبا غیرممکن خواهد بود.

در این صورت، چاره‌ای جز بازسازی کامل وب‌سایت و شروع مجدد از نو باقی نمی‌ماند.

هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد.

هدف سایت شما تغییر کرده است.

دلیل رایج دیگر برای نیاز به بازطراحی وب‌سایت، تغییر اهداف تجاری و در نتیجه تغییر هدف سایت است.

در بحبوحهٔ همه‌گیری، کسب‌وکارهای بیشتری فعالیت‌های خود را به فضای آنلاین منتقل کرده‌اند و این احتمالاً به معنای آن است که اهداف وب‌سایت شما نسبت به شش ماه پیش تغییر کرده است.

برای مثال، اگر پیش از این فقط به‌صورت حضوری فروش می‌کردید و از وب‌سایت خود فقط برای جذب مشتری به فروشگاه استفاده می‌کردید، اکنون ممکن است گزینه «خرید آنلاین» یا «تحویل از فروشگاه» را ارائه دهید. در این صورت، چیدمان، ساختار و کلمات وب‌سایت شما باید با این تغییر هماهنگ شوند.

از طرف دیگر، ممکن است اکنون تمرکز شما بر روی جذب مشتری باشد در حالی که هدف قبلی شما افزایش فروش بود.

ممکن است سایت شما در ابتدا با استفاده از قالب‌های آماده یا روش‌های ساخت دستی راه‌اندازی شده باشد که اکنون از آن فراتر رفته‌اید. اگر این قالب‌ها برای اهداف جدید سایتتان خیلی محدود هستند، باید طراحی مجدد آن را در نظر بگیرید تا امکان شخصی‌سازی بیشتری داشته باشد.

صرف نظر از تغییرات ایجاد شده، اگر اهداف یا مقصود شما تغییر کرده است، وقت آن است که وب‌سایت شما نیز تغییر کند.

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

باید قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید اضافه کنید.

اگر بخواهید قابلیت‌های سایت خود را گسترش دهید یا ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کنید، ممکن است نیاز به بازطراحی یا بازسازی مجدد وب‌سایت خود داشته باشید.

شاید قصد راه‌اندازی تجارت الکترونیک برای اولین بار را دارید، یا می‌خواهید برای مدیریت جامعه کاربران خود در وب‌سایتتان، عضویت ایجاد کنید، یا به یکپارچگی فنی پیچیده برای پشتیبانی از فعالیت خود نیاز دارید.

این‌ها فقط برخی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید رایجی هستند که گاهی کسب‌وکارها سعی می‌کنند آن‌ها را به سایت موجود خود اضافه کنند.

متاسفانه، تلاش برای جای دادن چنین پیشرفت‌های بزرگی در ساختار سایت فعلی شما احتمالا فقط مشکلاتی ایجاد می‌کند. وب‌سایت و ساختار فعلی شما برای این ویژگی‌ها ساخته نشده‌اند و ممکن است در نهایت با سیستمی بی‌نظم و کم‌عملکرد مواجه شوید.

چه ادغام ناقصی باشد و چه اشکالات و مشکلات فنی که روند توسعه را مختل می‌کنند، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید و بزرگ اغلب نیازمند بازسازی کلی سایت هستند.

هیچ متنی درون پرانتز وجود ندارد.

برند خود را تغییر داده‌اید.

به‌روزرسانی برند، دلیلی قانع‌کننده و آشکار برای بازنگری در طراحی وب‌سایت است.

شاید شما تغییراتی در … داده باشید.

  • لوگوی تجاری
  • پالت رنگ
  • تصویرسازی
  • لحن صدا
  • محتوا
  • پیام برند و موارد مشابه

بسیار مهم است که وب‌سایت خود را بازطراحی کنید تا تغییرات اساسی در برندینگ شما را منعکس کند و ظاهری و احساسی یکپارچه ارائه دهد.

مشاهده این مطلب  توسعه‌دهنده وب در مقابل توسعه‌دهنده نرم‌افزار

در نهایت، شما احتمالا درک می‌کنید که وب‌سایت شما هسته اصلی حضور دیجیتالی کسب‌وکارتان است و به طور قابل توجهی بر برند و درک آن تاثیر می‌گذارد. با حفظ یکپارچگی در تمام کانال‌های بازاریابی و نقاط ارتباط با مشتری (از جمله وب‌سایتتان)، به سرعت قابل تشخیص باشید.

این به شما امکان می‌دهد مشتریان بیشتری جذب کنید، وفاداری آن‌ها را حفظ کنید و قابل اعتماد باقی بمانید.

مثل شرکت دلار شیو کلاب که از سبکی قدیمی و طمع‌آمیز…

به ظاهری ساده و مینیمالیستی که با کاربران مدرن سازگار است.

وب‌سایت کسب‌وکار شما تنها جایی در اینترنت است که به‌طور کامل بر نحوه‌ی ارائه برندتان کنترل دارید. این بر خلاف شبکه‌های اجتماعی است که در آن‌ها پلتفرم‌ها کنترل کاملی بر ظاهر دارند یا شما باید محتوای خود را با قالب آن‌ها تطبیق دهید.

وبسایت شما تنها جایی است که کاربران می‌دانند هر تصمیمی به عهده شماست، پس باید به‌طور مداوم بازتابی از برند شما باشد.

اگر فکر می‌کنید وب‌سایت فعلی‌تان نمایانگر برند شما نیست یا قصد به‌روزرسانی برندتان را دارید، زمان آن رسیده که وب‌سایتتان هم بازطراحی شود.

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

چگونه بفهمیم که آیا به بازطراحی وب‌سایت نیاز داریم؟

بازطراحی وب‌سایت سرمایه‌گذاری قابل توجهی است؛ به همین دلیل نباید بدون بررسی دقیق، به طور حدسی درباره نیاز به آن تصمیم بگیرید. ابتدا باید ارزیابی کاملی از وب‌سایت و عملکرد فعلی خود انجام دهید و سپس بر اساس داده‌های واقعی، تصمیم بعدی را بگیرید.

پس از بررسی دلایل متعددی که می‌تواند به شما در تشخیص زمان نیاز به بازطراحی وب‌سایتتان کمک کند، می‌توانید به‌طور عینی‌تر درباره وب‌سایت فعلی خود بیندیشید و با دریافت برخی اطلاعات فنی، میزان ضروری بودن این کار را تعیین کنید.

هفت ارزیابی اصلی زیر را انجام دهید تا ببینید آیا سایت شما آماده‌ی طراحی مجدد کامل است یا خیر.

هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد.

سرعت وبسایت خود را اندازه بگیرید

بخش مهمی از ارزیابی نیاز به بازطراحی وب‌سایت، اندازه‌گیری سرعت بارگذاری آن است.

به یاد داشته باشید که تقریبا نیمی از بازدیدکنندگان انتظار دارند وب‌سایت شما در عرض ۲ ثانیه یا کمتر بارگذاری شود.

اگر وب‌سایت شما کند باشد، کلیک‌ها و تبدیل‌های ارزشمندی را از دست می‌دهید. این به معنای نرخ پرش بالاتر و زمان کمتر سپری‌شده در صفحات شماست که در نهایت به کاهش رتبه گوگل و از دست رفتن تبدیل‌ها منجر می‌شود.

پس چطور بفهمیم سایت ما سریع است یا کند؟

به راحتی می‌توان با ابزارهایی مانند ابزار تحلیل سرعت صفحه و جی‌تی‌متریکس

هر دو، امتیاز سرعت وب‌سایت را ارائه می‌دهند و به شما می‌گویند بارگذاری وب‌سایت شما چند ثانیه طول می‌کشد.

وقتی سرعت وب‌سایت خود را بدانید، می‌توانید راه‌های افزایش سرعت بارگذاری آن را بررسی کنید.

هر ابزار، بینشی در مورد عناصری که باعث کندی زمان بارگذاری صفحه می‌شوند و همچنین پیشنهادهایی برای رفع مشکلات ارائه می‌دهد.

اما اگر سرعت شما بسیار پایین باشد (مانند تصویر بالا)، احتمالا مجبور به بازطراحی کامل وب‌سایت خواهید شد. روش‌های بهینه‌سازی سرعت ممکن است نتوان عملکرد را بهبود بخشید.

هیچ متنی درون پرانتز وجود ندارد.

ابزار کنسول جستجوی گوگل خود را بررسی کنید.

ابزاری دیگر که باید برای ارزیابی نیاز به بازطراحی وب‌سایت خود از آن استفاده کنید، کنسول جستجوی گوگل اگر با آن آشنا نیستید، این ابزاری است که مستقیماً به شما امکان می‌دهد صفحات را به گوگل ارسال کنید تا تلاش‌های سئو شما را تقویت کند.

گوگل سرچ کنسول ابزاری چندوجهی است که می‌توانید از آن برای ارزیابی رتبه‌بندی خود، مشاهده مشکلات نمایه سازی و پوشش و شناسایی سایر مشکلاتی که ممکن است باعث ایجاد مشکلات سئو شوند، استفاده کنید.

گزارشی دیگر در GSC که بسیار مهم است، گزارش معیارهای اصلی وب (Core Web Vitals) است. این گزارش عملکرد شما را در سه عامل اصلی رتبه‌بندی گوگل نشان می‌دهد که به طور مستقیم بر دیده شدن کسب‌وکار شما در نتایج جستجو تأثیر می‌گذارند.

از آنجایی که گوگل بزرگ‌ترین موتور جستجوی جهان است، باید از این بینش‌ها به نفع خود استفاده کنید. اگر خطا، هشدار و مشکل زیادی می‌بینید، احتمالا زمان مناسبی برای تماس با یک شرکت طراحی وب برای بازطراحی سایتتان است.

هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد.

تجزیه و تحلیل گوگل خود را بررسی کنید.

گوگل آنالیتیکس ابزاری است که می‌توانید از آن برای ارزیابی وب‌سایت خود و نیاز احتمالی آن به طراحی مجدد استفاده کنید.

مشاهده این مطلب  5 دلیل استفاده طراحان وب از پروکسی

یکی از اولین معیارهایی که باید در داشبورد گوگل آنالیتیکس خود بررسی کنید، این است که نرخ پرش .

این عدد نشان می‌دهد چه درصدی از افرادی که روی لینک‌های شما کلیک می‌کنند، ظرف چند ثانیه دکمه‌ی «بازگشت» را می‌زنند. به عبارت دیگر، ریباند زمانی اتفاق می‌افتد که کاربری وارد صفحه‌ی شما می‌شود اما با هیچ‌یک از عناصر آن تعامل نمی‌کند و به صفحه‌ی دیگری در سایت شما نمی‌رود.

بازگشت کاربران اغلب به دلیل کندی بارگذاری یا عدم جذابیت وب‌سایت است، پس این موضوع را جدی بگیرید.

علاوه بر این، تحلیل نرخ پرش را با میانگین تعداد صفحات بازدید شده در هر جلسه و میانگین زمان سپری شده در سایت ترکیب کنید؛ این کار به شما کمک می‌کند تا بفهمید افراد چقدر در وب‌سایت و هر صفحه از آن می‌مانند.

در نهایت، گزارش‌های تبدیل‌های هدف و نرخ تبدیل را در حساب گوگل آنالیتیکس خود بررسی کنید.

این گزارش‌ها احتمالا مهم‌ترین گزارش‌ها هستند، چون نشان می‌دهند که آیا بازدیدهای وب‌سایت شما به مشتری بالقوه یا فروش منجر می‌شود.

اگر فروشگاه اینترنتی دارید، عملکرد مراحل پرداخت خود را تجزیه و تحلیل کنید. گوگل آنالیتیکس به شما امکان می‌دهد هر مرحله را بررسی کنید. فرآیند پرداخت شناسایی نقاط مشکل‌دار با احتمال بالای ترک تحصیل

اگر تعداد تبدیل‌هایتان پایین است، علت آن را در وبسایت خود پیدا کنید.

در برخی موارد، عناصر می‌توانند آزمایش‌شده و برای افزایش نرخ تبدیل بهینه شده است، مشکلات دیگر ممکن است نیاز به بازسازی کامل وب‌سایت و صفحات فرود شما داشته باشند.

هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد.

رقبای خود را تحلیل کنید

رقبا نیز عاملی ضروری در تصمیم‌گیری برای بازطراحی وب‌سایت هستند. بررسی کنید تحقیقات رقابتی برای دیدن اینکه سایت شما در مقایسه با رقبا چه عملکردی دارد.

وضعیت ساده است: اگر وبسایت شما از نظر کیفیت پایین‌تر از رقبا باشد، احتمالا مشتری و فروش خود را به آنها می‌بازید!

رقبای موفق شما قطعا کار درستی انجام می‌دهند و به همین دلیل الگوهای مناسبی برای ظاهر و عملکرد وب‌سایت شما هستند.

چند مورد را بررسی کنید:

  • رتبه‌های سئو رقبا را بررسی کنید
  • طراحی وب‌سایت رقبا را ببینید
  • صفحات، محتوا و ساختار آن‌ها را بررسی کنید
  • تحلیل کنید که چگونه آن‌ها برای افزایش تبدیل بهینه سازی می‌کنند.

به مواردی که به رقیبان شما برتری می‌دهد توجه کنید و سعی کنید آن‌ها را تکرار کنید. اگر وب‌سایت شما از نظر امکانات کمبود دارد، شاید زمان مناسبی برای بازسازی آن باشد.

در حالی که نمی‌خواهید از دیگران تقلید کورکورانه کنید، باید زمانی را صرف بررسی وب‌سایت‌های رقیبان خود کنید و یادداشت‌هایی دربارهٔ نقاط مشترک آن‌ها بردارید.

سپس، راه‌هایی برای بهبود کار آن‌ها پیدا کنید تا از آن‌ها بهتر باشید.

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

روی سایت خودتان نظرسنجی انجام دهید.

انجام نظرسنجی در وب‌سایتتان می‌تواند به کسب اطلاعات ارزشمند و تصمیم‌گیری در مورد نیاز به بازطراحی وب‌سایت کمک کند.

یکی از بهترین راه‌ها برای ارائه آنچه کاربران می‌خواهند (و ایجاد حس شنیده شدن در آن‌ها) انجام نظرسنجی در وب‌سایت است.

نظرسنجی‌ها به شما کمک می‌کنند تا بهتر بفهمید چه عواملی به مشتریان شما در انجام اقدام مورد نظر کمک می‌کند و چه چیزهایی مانع آن‌ها در این مسیر می‌شود.

ابزاری مثل هات‌جار هم می‌تواند به شما در این کار کمک کند و پیاده‌سازی آن نسبتا آسان است. تقریبا هر سوالی که به ذهن‌تان برسد، چه در مورد تجربه کاربری سایت، سرعت آن یا ویژگی‌هایی که کاربران دوست دارند ببینند، می‌توانید بپرسید.

تجزیه و تحلیل پاسخ‌های نظرسنجی شما قطعاً در تعیین نیاز یا عدم نیاز سایت به طراحی مجدد و یا مواردی که باید در هنگام طراحی مجدد در نظر بگیرید، ارزشمند خواهد بود.

هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد.

۶. مشکلات مربوط به دسترسی را بررسی کنید.

وبسایت‌های قدیمی‌تر که قبل از تصویب قانون دسترسی افراد دارای معلولیت ساخته شده‌اند، به ندرت تمام معیارهای WCAG را رعایت می‌کنند. این تا حدودی قابل درک است، زیرا در آن زمان آگاهی کافی وجود نداشت و بیشتر وبسایت‌ها با در نظر گرفتن دسترسی طراحی نشده بودند.

به همین دلیل، ارزیابی دسترسی سایت شما بسیار مهم است.

از ابزارهایی مثل ویو برای بررسی مشکلات مربوط به دسترسی استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که وب‌سایت قابل دسترس برای ارائه خدمات برابر به همه مخاطبان ضروری (و در برخی مکان‌ها حتی الزامی) است.

مشاهده این مطلب  ۵ دلیل شکست طراحی وب‌سایت شما (و چگونگی رفع آن)

البته، بسیاری از صاحبان وب‌سایت حتی متوجه نیستند که وب‌سایتشان تا چه حد قابل دسترسی است یا بهتر بگوییم، غیرقابل دسترسی.

به همین دلیل است که ارزیابی میزان دسترسی می‌تواند در تعیین نیاز به بازطراحی کامل وب‌سایت برای بهبود دسترسی و اجتناب از جریمه‌های سنگین، کمک کند.

هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد.

یک بررسی کامل از وبسایت انجام دهید

در نهایت، آخرین مورد در فهرست کارهای شما هنگام ارزیابی وب‌سایتتان، انجام یک حسابرسی کامل از وب‌سایت است.

انجام حسابرسی سئو کار چندان دشواری نیست، هرچند بررسی همه موارد و نتایج کمی زمان‌بر است.

اما ارزشش را خواهد داشت وقتی که… چک‌لیست حسابرسی عملیاتی با نشان دادن تمام نقاطی که وب‌سایت شما می‌تواند در آنها بهبود یابد.

یک حسابرسی جامع شامل:

  • بررسی مشکلات بحرانی
  • بررسی رتبه‌بندی
  • بررسی فنی سئو
  • بررسی سئو درون‌صفحه‌ای
  • تجزیه و تحلیل سیگنال‌های تجربه کاربری
  • تجزیه و تحلیل بک لینک

می‌توانید (آن را) دانلود کنید چک‌لیست کامل سئو و خودتان تحلیل را انجام دهید.

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

مواردی که هنگام بازطراحی وب‌سایت خود باید در نظر بگیرید

اگر تا اینجا آمده‌اید و تصمیم گرفته‌اید که وبسایت خود را بازطراحی کنید، قبل از اقدام به گام‌های بعدی، باید نکاتی مهم را در نظر داشته باشید.

(هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد)

اهداف و شاخص‌های کلیدی بازطراحی را به‌وضوح تعیین کنید.

مثل هر سرمایه‌گذاری تجاری، باید برنامه‌ای داشته باشید که هزینه‌ها را به حداقل و سود را به حداکثر برساند.

با تعیین اهداف روشنی برای بازطراحی که تمام مشکلات کشف‌شده را برطرف کند و با تعریف شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI)، موفقیت بازطراحی وب‌سایت خود را تضمین خواهید کرد.

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

استراتژی و نقشه راهی برای بازطراحی وبسایت ایجاد کنید.

با فهرست کردن اهداف خود، باید به طور عمیق به آن فهرست بپردازید و آن را به یک استراتژی و نقشه راه کامل تبدیل کنید. این کار به شما کمک می‌کند اولویت‌های خود را مشخص و زمان تقریبی تکمیل را تخمین بزنید.

همچنین می‌توانید در طول مسیر، نقاط عطف را مشخص کنید تا بتوانید بازطراحی خود را به‌موقع پیش ببرید.

هنگام تدوین استراتژی و نقشه راه، مهم‌ترین مسائل برای کسب‌وکارتان (و بازدیدکنندگان‌تان) را به خاطر داشته باشید.

همچنین، وابستگی‌ها را در نظر داشته باشید. برای مثال، تا زمانی که تمام صفحات مورد نظرتان را نشناسید، نمی‌توانید ساختار منو را تعیین کنید.

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید.

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که در برنامه‌ریزی برای بازطراحی می‌توانید مرتکب شوید، عدم ارزیابی یا ارزیابی مجدد مخاطبان هدف است. اگر کسب‌وکار شما یا نیازهای آن تغییر کرده باشد، مخاطبان شما نیز ممکن است تغییر کرده باشند. بهترین زمان برای بررسی این تغییرات و تلاش برای تطبیق با آن‌ها، همین حالا است.

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

صفحات پربازدید فعلی خود را در نظر بگیرید

در مرحله‌ی قبل، شما وب‌سایت خود را برای بررسی عملکرد و یافتن نقاط بهبودی تحلیل کردید. با این حال، باید به صفحات پرفروش خود نیز توجه کنید تا بتوانید عملکرد آن‌ها را بعد از طراحی مجدد، حفظ و حتی بهبود ببخشید.

بنابراین، باید این صفحات را تحلیل کنید تا بفهمید چرا اینقدر خوب عمل می‌کنند، و سپس سعی کنید همین نتایج را در کل وب‌سایت خود تکرار کنید.

همچنین باید با آزمایش‌های تقسیم‌شده، عملکرد بهتر طرح جدیدتان را بررسی کنید.

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

مطمئن شوید که از مشکلات موجود آگاه هستید.

اگر مراحل و ابزارهای ارائه شده را دنبال کنید، ممکن است زمان زیادی را صرف یافتن مشکلات وب‌سایت خود کنید، اما این زمان به‌خوبی صرف خواهد شد.

اگر زحمت لازم را برای شناسایی تمام بخش‌های نیازمند بازطراحی نکرده باشید، سرمایه‌گذاری در بازطراحی بی‌فایده است.

به عبارت دیگر، تا زمانی که از درک تمام مشکلاتی که عملکرد یا تجربه کاربری وب‌سایت فعلی شما را مختل می‌کنند، مطمئن نشده‌اید، هیچ پولی را صرف طراحی مجدد وب‌سایت خود نکنید. وقتی برای طراحی مجدد هزینه می‌کنید، باید مطمئن شوید که به درستی انجام می‌شود.

چگونه طراحی مجدد وب‌سایت را شروع کنیم

در نهایت، شروع بازطراحی وب‌سایت با ارتباط با یک تیم حرفه‌ای آغاز می‌شود که می‌تواند در ارزیابی وب‌سایت فعلی شما و راهنمایی شما در تمام اجزای مهم یک بازطراحی موفق کمک کند.

 

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات

هر سایت وردپرسی را (از هرجایی، به صورت رایگان) با WP Migrate به محیط محلی وارد کنید.

راه‌اندازی یک وبسایت جدید با محلی به این راحتی‌هاست. اما اگر پروژه ای را برعهده بگیرید که چندان جدید...

سفر به سوی ابزار جدید مانیتورینگ سایت WP Engine

موتور WP جدید ابزار نظارت بر سایت این سرویس اوایل امسال راه‌اندازی شد تا به مشتریان ما کمک کند دید دقیقی...

نظرسنجی سالانه ACF: به ما در شکل دادن به آینده ACF کمک کنید

شاید خبرش به گوشتان نرسیده باشد، اما سال گذشته تیم و خط تولید بسیار هیجان‌انگیزی داشتیم. به ما در WP...

افزونه‌ی شاخص: سوایفتایپ برای جستجو

افزونه‌ی «سوایفتایپ برای جستجو» (Swiftype Search) در موتور WP، ابزاری کارآمد برای بهبود قابلیت جستجوی...

قالب جنسیس و پوسته‌های استودیوپرس اکنون برای مشتریان WP Engine در دسترس است.

رسمی شد! از امروز، دسترسی به فریم ورک جنسیس و 35 تم برتر استودیوپرس وردپرس، به‌صورت رایگان در برنامه...

به‌روزرسانی افزونه‌ها مهم است، یک میزبانی وردپرس مدیریت‌شده می‌تواند کمک کند.

الف نقص امنیتی روز صفر جدید این حمله که صدها هزار وب‌سایت وردپرس را تحت تاثیر قرار داد، نشان می‌دهد چرا...

اعلام پروژه متن‌باز آزمایشگاه‌های WP Engine با نام «عطارد واگِرَنت» - HHVM و PHP

از مبتکرانِ خیلی خیلی زیاد پروژه و آزمایشگاه‌های WP Engine یک محیط آماده‌ی توسعه‌ی مجازی (واگرانت) برای...

معرفی بینش‌های عملکردی: جدیدترین بهبود پورتال کاربری WP Engine

سرعت و عملکرد سایت بخش جدایی‌ناپذیر کسب‌وکار شماست و به همین دلیل، هسته اصلی کاری ماست. موتور WP . برای...

۱۰ ابزار فوق‌العاده در پلتفرم وردپرس تحت مدیریت WP Engine

امکانات پلتفرم WP Engine بسیار گسترده است. چه از طرح شخصی استفاده کنید و چه طرح سازمانی، نکات و ترفندهای...

پلاگین‌های مورد علاقه خود را برای رقابت پلاگین‌های دیوانه‌وار نامزد کنید!

دیوانگی افزونه‌ها ۲۰۲۴ آغاز شد! وقتشه مسابقه سالانه پلاگین‌ های دیوانه‌وار Torque مسابقه‌ی بهاری کلاسیک...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو + طراحی سایت = 09376996070

خدمات گوگل، تبلیغات، هدایا تبلیغاتی و … = 09339159432