فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

۵ نکته برای طراحی سریع‌تر و بهتر دستورالعمل‌های برند

آنچه در این مقاله می خوانید:

ما به‌عنوان طراحان و تیم‌ها، اهمیت داشتن هویت برند قوی و به‌طور مداوم در همه نقاط تماس می‌دانیم. اما ایجاد دستورالعمل‌های مؤثر برند که به‌راحتی قابل پیروی (و نگهداری) باشند، زمان‌بر است و روش‌های سنتی مانند ایجاد یک سند PDF ممکن است قدیمی و دشوار باشند.

در این پست وبلاگی، به بررسی عناصر کلیدی دستورالعمل‌های برند موفق و ارائه راهکارهایی برای ایجاد دستورالعمل‌های بهتر می‌پردازیم. اگر آماده ارتقای دستورالعمل‌ها و فرایند ایجاد برند خود هستید، شروع می‌کنیم!

چه چیزی یک راهنمای برند عالی می‌سازد؟

راهنمای برند، ستون فقرات هر برند موفقی است. این راهنما مجموعه‌ای از قوانین است که نحوه نمایش برند شما را در تمام نقاط تماس، از جمله لوگو، تایپوگرافی، رنگ‌ها و پیام‌رسانی، تعیین می‌کند.

این‌ها عناصر کلیدی هستند که یک راهنمای برندسازی مؤثر را می‌سازند.

  • برای همه قابل دسترس استراهنمای برند شما باید برای همه کسانی که به آن نیاز دارند، در دسترس باشد. چه تیم داخلی، چه شرکای خارجی و چه مشتریان، همه باید بتوانند به راحتی به راهنمای برند دسترسی پیدا کرده و آن را درک کنند.
  • خیلی راحت و قابل فهمراهنمای برند شما باید ساده و قابل فهم باشد و دستورالعمل‌های واضح و مختصری در مورد چگونگی استفاده از دارایی‌های برند و حفظ یکپارچگی در تمام نقاط تماس ارائه دهد.
  • همیشه به‌روزراهنمای برند شما باید به‌روز و به‌راحتی قابل نگهداری باشد. با تکامل و رشد برندتان، این راهنما باید به‌روزرسانی شود تا این تغییرات را منعکس کند.
  • قابل گسترشراهنمای برند شما باید طوری طراحی شود که با رشد و گسترش آتی سازگار باشد و انعطاف‌پذیری کافی برای تطبیق با روندها و فناوری‌های جدید را داشته باشد، در عین حال انسجام برند حفظ شود.
مشاهده این مطلب  آیا وب‌سایت شما به بخش پرسش و پاسخ نیاز دارد؟

با رعایت این عناصر کلیدی، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل‌های برند شما مؤثر، سازگار و برای همه کسانی که با برند شما تعامل دارند، به راحتی قابل فهم است.

راهنمای برند ناسا، ارائه شده از سوی برندپد

۵ نکته برای راهنمای برند بهتر

ایجاد دستورالعمل‌های مؤثر برای برند زمان‌بر است و روش‌های سنتی مثل ساختن سند پی‌دی‌اف، ممکن است قدیمی و دشوار برای نگهداری باشند. اینجاست که برندپد وارد می‌شود. با الگوهای قابل شخصی‌سازی، قابلیت‌های مشارکتی و رابط کاربری آسان، برندپد راهکاری جامع برای ایجاد دستورالعمل‌های برند ارائه می‌دهد که قابل توسعه، قابل دسترس و به‌راحتی قابل نگهداری باشند.

بیایید نگاه دقیق‌تری به چگونگی ارتقای دستورالعمل‌های برندتان با استفاده از پلتفرم مدرن و کاربرپسند برندپد بیندازیم.

دستورالعمل‌های خود را فوق‌العاده راحت در دسترس قرار دهید.

با برندپد، دستورالعمل‌های برند شما روی یک سرور ابری امن میزبانی می‌شود و از هر جایی با اتصال به اینترنت قابل دسترسی است. می‌توانید لینک دستورالعمل‌ها را با هر کسی که به آن‌ها نیاز دارد به اشتراک بگذارید و مطمئن شوید که همه به جدیدترین نسخه دستورالعمل‌های برند شما دسترسی دارند. ببینید چگونه آیکِا از برندپد برای میزبانی دستورالعمل‌های هویت مشترک خود استفاده کرد.

راهنمای همکاری در برندسازی ایکِا، با احترام از برندپد.

امکان دانلود دارایی‌ها را فراهم کنید

تمام دارایی‌های برند خود را به راحتی در یک مکان مرکزی با Brandpad آپلود و سازماندهی کنید. همچنین می‌توانید این دارایی‌ها را قابل دانلود کنید و در زمان و تلاش تیم و شرکای خود صرفه‌جویی کنید. از راهنمای برند قابل دسترس Essence در پایین الهام بگیرید.

مشاهده این مطلب  سفارش طراحی افزونه اختصاصی وردپرسی چگونه است؟

راهنمای برند جهانی اسنس، با احترام از برندپد

آن را با توجه به نیازهای مشتری خود شخصی‌سازی کنید.

برتری اصلی برَندپد، امکان شخصی‌سازی قالب‌ها بر اساس نیاز مشتری و ساده‌سازی روند ایجاد دستورالعمل‌های برند است. می‌توانید رنگ‌ها، فونت‌ها و طرح‌ها را با توجه به هویت تجاری مشتری تغییر دهید و دستورالعمل‌های برندسازی متناسب با نیازهای او ایجاد کنید.

راهنمای برند اسپوندا، ارائه شده توسط برندپد

۴. دستورالعمل‌ها را به‌صورت مشارکتی تدوین کنید.

با برندپد می‌توانید به‌صورت همزمان با تیم، شرکا و مشتریان خود همکاری کنید. می‌توانید دیگران را برای مشاهده، نظر دادن و پیشنهاد تغییرات در دستورالعمل‌های برند خود دعوت کنید و اطمینان حاصل کنید که همه در یک راستا هستند و برای رسیدن به هدف مشترک تلاش می‌کنند.

آنها را به‌روز و همگام نگه دارید.

برندپد به‌راحتی راهنمای برند شما را به‌روز و همگام نگه می‌دارد. با تغییر دارایی‌ها یا پیام‌های برندتان، می‌توانید راهنمای خود را به‌صورت لحظه‌ای به‌روز کنید و اطمینان حاصل کنید که همه از جدیدترین نسخه استفاده می‌کنند.

راهنمای برندسازی بهتر، سریع‌تر.

فلسفه برندپد ساده است: تسهیل طراحی و نگهداری دستورالعمل‌های مؤثر برند برای طراحان. برندپد برای افزایش کارایی طراحان و ایجاد دستورالعمل‌های قابل توسعه و کاربردی برند طراحی شده است.

با برندپد، هویت‌های بصری بالاخره جای مناسبی پیدا می‌کنند. با رابط کاربری آسان، الگوهای قابل تنظیم و قیمت مناسب برای فریلنسرها، آژانس‌ها و همه افراد بین این دو گروه، برندپد بهترین راه‌حل برای ایجاد سریع‌تر و بهتر دستورالعمل‌های برند است

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

بهترین تیم سئو ایران و مشهد
طراحی سایت مشهد | قیمت طراحی سایت در مشهد | طراحی سایت وردپرسی
سفارش طراحی سایت مشهد، کسب و کار شما را رونق می‌دهد. فرقی ندارد شما چه کسب و کاری دارید آنلاین نشدن کسب...
آیا وب‌سایت شما به بخش پرسش و پاسخ نیاز دارد؟
صفحات سؤالات متداول در دو دهه گذشته، تاریخچه‌ای پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشته‌اند. در ابتدا، صفحه سؤالات...
انتخاب ساختار مناسب برای طراحان: LLC یا S Corp
به عنوان یک طراح آزادکار، احتمالا با اصطلاحات LLC و S Corp آشنا هستید، اما انتخاب بین این دو می تواند...
اشتباه نکنید، سندروم خودزنی می‌تواند چیز خوبی باشد!
اگر تا به حال در زندگی به نقطه‌ای رسیده‌اید که صدایی در سرتان می‌گوید به اندازه کافی خوب، با تجربه، باهوش،...
نکات ارزشمند برای تعامل با کاربران فناوری
طراحی مؤثر برای مخاطبان متخصص فناوری، مانند دانشمندان داده و مهندسان نرم‌افزار، نیازمند تعادل ظریفی بین...
قالبی برای توجیه کپی‌رایترها و طراحان
تهیه‌ی یک شرح مختصر و واضح به هر طراح یا کپی‌رایتری کمک می‌کند تا کاری ارائه دهد که تمام انتظارات شما...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070