09339159432 (مشاوره با تیم فروش) 09155249420

راهنمای ضروری طراحی وب‌سایت

آنچه در این مقاله می خوانید:

Design plans for a website

وب‌سایتی جذاب و کاربرپسند برای موفقیت هر کسب‌وکاری ضروری است. اگر به وب‌سایت جدیدی نیاز دارید، چند گزینه پیش رو دارید: می‌توانید خودتان با استفاده از قالب‌های آماده یا ابزارهای ساخت وب‌سایت آنلاین آن را طراحی کنید، یا می‌توانید طراحی آن را به فرد یا شرکتی بسپارید.

هر روشی که انتخاب می‌کنید، وب‌سایت شما باید ساده و قابل پیمایش باشد، محتوا واضح و روشن باشد و مشتریان بتوانند با شما تماس بگیرند.

اهداف وب‌سایت شما

گزینه‌های طراحی وب‌سایت

محتوای سایت

طراحی ساده

ساماندهی محتوای شما

طراحی بصری

جذب بازدیدکنندگان

سایت خود را آزمایش کنید

اهداف وب‌سایت شما

ابتدا اهدافی را که می‌خواهید با سایت خود به دست آورید مشخص کنید. در حالت ایده‌آل، این اهداف باید هوشمندانه باشند: اختصاصی، قابل اندازه‌گیری، توافق‌شده، واقع‌بینانه و محدود به زمان. سعی کنید همه اهداف خود را پیگیری کنید.

طراحی سایت وردپرس یک راهکار عالی برای کسانی است که می‌خواهند وب‌سایت خود را به‌طور حرفه‌ای و کاربرپسند طراحی کنند. وردپرس به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به دانش فنی پیچیده، طراحی سفارشی و انعطاف‌پذیری برای وب‌سایت خود ایجاد کنید. با استفاده از قالب‌ها و افزونه‌های مناسب، می‌توانید تجربه کاربری جذاب و منحصر به‌فردی برای بازدیدکنندگان خود فراهم کنید.

 

دنبال کی می‌گردی؟

  • جزئیات مخاطبان وب‌سایت خود را، از جمله تمام مشتریان بالقوه، ارائه دهید. برای مثال، یک شرکت تولیدکننده مصالح بام ممکن است به‌جای عموم مردم، سازندگان و معماران را هدف قرار دهد.
  • به نیازهای بازدیدکنندگان سایتتان، اطلاعاتی که جستجو می‌کنند و منطقی‌ترین روش سازماندهی این اطلاعات فکر کنید.

وقتی این افراد از سایت شما بازدید می‌کنند، چه کاری را می‌خواهید انجام دهند؟

  • آیا می‌خواهید مشتریان از طریق ایمیل، تلفن یا ثبت‌نام با شما تماس بگیرند؟ آیا می‌خواهید آن‌ها محصول را مستقیماً از شما یا از طریق واسطه خریداری کنند؟ شروع با هدف مشخصی برای وب‌سایت شما، در مرحله طراحی بسیار مفید خواهد بود.

اهداف وب‌سایت شما چیست؟

  • اگر می‌خواهید فروش را افزایش دهید، چقدر؟ آیا قصد دارید مشتریان فعلی را تحت تاثیر قرار دهید یا به دنبال مشتریان جدید هستید؟ کدام؟ بخش‌های بازار هدف شما چیست؟
  • شاید بخواهید برای کاهش هزینه‌ها یا بهبود خدمات، مثلا با پشتیبانی آنلاین مشتریان، از وب‌سایت خود استفاده کنید. چه نتایج قابل سنجشی را امیدوارید به دست آورید؟
مشاهده این مطلب  مهم‌ترین چیز برای مشتریانتان چیست؟ (راهنمایی: فقط طراحی عالی نیست)

محدودیت‌ها چه هستند؟

  • برای مثال، ممکن است نتوانید اطلاعات محرمانه تجاری را منتشر کنید.

گزینه‌های طراحی وب‌سایت

می‌توانید وبسایت خود را از ابتدا بسازید.

  • اگر خودتان متخصص داخلی دارید یا وقت یادگیری دارید، می‌توانید وب‌سایت خودتان را بسازید. کتاب‌ها، دوره‌های آنلاین و حتی ویدیوهای یوتیوب فراوانی وجود دارند که می‌توانند نکات ضروری طراحی وب‌سایت را ارائه دهند.
  • یکی از ساده‌ترین راه‌های ساختن وبسایت، خرید قالب و استفاده از پلتفرمی مثل وردپرس برای میزبانی آن است.
  • قالب‌هایی برای انواع کسب‌وکارها وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را سفارشی و شخصی‌سازی کنید.
  • ساختن سایت شخصی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد و احتمالاً با مشکلاتی در زمینه طراحی، کارکرد، امنیت و عملکرد مواجه خواهید شد که برای حل آن‌ها ممکن است نیاز به کمک متخصصان داشته باشید.

می‌توانید بسته‌ی استارت‌آپ با قیمت ثابت بخرید.

  • این سریع‌ترین راه برای راه‌اندازی یک وب‌سایت است. بیشتر شرکت‌های میزبانی وب، بسته‌های اولیه ارائه می‌دهند.
  • پلتفرم‌های محبوب شامل Wix و Squarespace می‌شوند.
  • بسته‌های اولیه ممکن است از نظر طراحی و کارایی محدود باشند. معمولاً این بسته‌ها بر اساس انتخاب طرح از میان الگوهای از پیش طراحی‌شده هستند، اما قابل شخصی‌سازی نیز می‌باشند.
  • علاوه بر وب‌سایت، می‌توانید نام دامنه‌ای هم بخرید و یک آدرس ایمیل ثبت کنید.
  • ارائه دهندگان وبسایت آنلاین، هاستینگ شما را نیز مدیریت خواهند کرد.
  • شما برای همه خدمات، یک هزینه ماهانه پرداخت خواهید کرد.
  • نتایج بسیار چشمگیر خواهد بود و بسیاری از کسب‌وکارهای حرفه‌ای از پلتفرم‌های وب‌سایت استفاده می‌کنند.

می‌توانید طراحی سایت خود را به یک شرکت طراحی وب بسپارید.

  • این گران‌ترین گزینه است، اما در پایان کار، وب‌سایتی حرفه‌ای و سفارشی دریافت خواهید کرد که برای شما و کسب‌وکارتان طراحی شده است.
  • برای رسیدن به وب‌سایتی که می‌خواهید، باید با شرکت طراح وب به‌طور نزدیک همکاری کنید. لازم است درباره خواسته‌هایتان از سایت واضح باشید و در انتقال آن‌ها به برنامه‌نویس، اعتماد به نفس داشته باشید.
  • یک آژانس خوب، ایده‌های شما را با دانش خود از آنچه در فضای آنلاین جواب می‌دهد، ترکیب می‌کند.
مشاهده این مطلب  راهنمای تسلط بر امنیت مالی: ۵ نکته از متخصصان فریلنسینگ

محتوای سایت

مردم در اینترنت انتظار پاسخ‌های سریع دارند و اگر به سرعت به خواسته خود نرسند، بی‌صبر می‌شوند.

خدمات سئو وردپرس می‌توانند در کنار طراحی سایت، به بهبود عملکرد و دیده‌شدن وب‌سایت شما در موتورهای جستجو کمک کنند. از انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای صفحات مختلف گرفته تا بهینه‌سازی سرعت بارگذاری سایت و ساختار URL، خدمات سئو می‌توانند باعث جذب ترافیک هدفمند به سایت شما شوند. طراحی بهینه و سئو همزمان می‌توانند باعث افزایش بازدید و بهبود تجربه کاربری شوند.

از ضروریات شروع کنید

  • محصول یا خدمت شما چیست؟
  • به چه کسانی می‌فروشید؟
  • چرا بازدیدکنندگان باید از شما خرید کنند؟
  • قیمت‌های شما چقدر است؟ فقط در صورتی اطلاعات قیمت را حذف کنید که دلیل تجاری موجهی برای آن وجود داشته باشد.

محتوای خود را مرتباً تغییر و به‌روزرسانی کنید

  • وب، محیطی پویا است. تغییرات صفحه اصلی شما به بازدیدکنندگان ثابت نشان می‌دهد که چیز جدیدی برای دیدن در سایت شما وجود دارد.
  • موتورهای جستجو به محتوای به‌روز رتبه بالاتری می‌دهند.
  • اگر داده‌های بلادرنگ برای کسب‌وکارتان اهمیت دارد، سایت خود را برای به‌روزرسانی خودکار به یک پایگاه داده متصل کنید.
  • به فکر لینک کردن وب‌سایت خود به حساب‌های شبکه‌های اجتماعی‌تان باشید.

تلاش کن متمایز باشی

  • چه چیزی است مزیت رقابتی منحصر به فرد چیزی که کسب‌وکار شما را از رقبا متمایز می‌کند چیست؟ ارائه خدمتی مفید و بی‌نظیر همیشه مشتری جذب می‌کند.
  • از این سایت برای ارائه پشتیبانی بهتر پس از فروش استفاده کنید. مثلاً می‌توانید نکات، پرسش‌های متداول و جزئیات تماس محلی را ارائه دهید.

به مشتریان چندین راه برای تماس با شما ارائه دهید.

  • آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کنید.
  • در هر صفحه چندین راه ارتباطی ارائه دهید و مشتریان بالقوه را به برقراری ارتباط با شما تشویق کنید.
  • آدرس پستی کامل خود را ذکر کنید. این به مشتریان اطمینان می‌دهد که شما در دنیای واقعی حضور دارید.
  • از نقشه گوگل در وبسایت خود استفاده کنید تا مشتریان بتوانند شما را پیدا کنند.

طراحی برای سادگی

برای وضوح بیشتر، صفحات را شلوغ نکنید.

  • مردم معمولا صفحات وب را به‌سرعت می‌خوانند، بنابراین محتوای خود را بخش‌بندی کنید و پیمایش و درک آن را آسان کنید. از زیرعنوان‌ها و فهرست‌های گلوله‌دار زیاد استفاده کنید.
  • در اینترنت، کم گاهی بیش از زیاد است. خوانندگان را با اطلاعات زیاد خسته نکنید. در عوض، روی پیام‌های اصلی خود تمرکز کنید و آن‌ها را به تماس با شما تشویق کنید.
مشاهده این مطلب  نگران نباش. هوش مصنوعی را دوست داشته باش. اما مطمئن شو که چگونگی کارکرد آن را می‌دانی.

فقط از روش‌های مناسب استفاده کنید.

  • محتوای انیمیشن، ویدئو و صدا می‌تواند راهی عالی برای جذب بازدیدکنندگان و طولانی‌تر کردن مدت زمان حضورشان در وب‌سایت باشد. اما فقط در صورتی این نوع محتوا را تعبیه کنید که چیزی به تجربه کاربری اضافه کند. برای مثال، می‌توانید یک ویدئوی نمایشی از محصول خود در حال کار ارائه دهید.
  • اکثر مردم امروزه از طریق تلفن هوشمند یا تبلت خود به اینترنت دسترسی دارند. مطمئن شوید که وب‌سایت شما از طراحی واکنش‌گرا (responsive) استفاده می‌کند تا به‌طور خودکار با اندازه صفحه نمایش بازدیدکننده تطبیق یابد. اگر از یک ارائه دهنده وب‌سایت آنلاین استفاده می‌کنید، این باید بخشی از بسته باشد. اگر از یک آژانس استفاده می‌کنید، آنها باید از این موضوع مراقبت کنند. همیشه وب‌سایت خود را روی چندین دستگاه آزمایش کنید تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

مشتریان خود را ردیابی کنید

وب، قابل‌ترین کانال بازاریابی است. می‌توانید دقیقا ببینید که مردم چگونه از وب‌سایت شما استفاده می‌کنند.

برای شروع، باید یک بسته‌ی تحلیل داده را روی وب‌سایت خود نصب کنید.

  • بسیاری از میزبانان وب، بسته‌ی تحلیل را به طور استاندارد ارائه می‌دهند، اما استاندارد صنعت، گوگل آنالیتیکس .
  • پس از نصب بسته‌ی تحلیل داده، می‌توانید با ورود به وب‌سایت، آمار وب خود را مشاهده کنید. اطلاعات به‌صورت خلاصه‌ای قابل فهم در داشبورد ارائه می‌شوند.
  • می‌توانید اطلاعاتی درباره تعداد بازدیدکنندگان وب‌سایت خود، محل سکونت آن‌ها و محبوب‌ترین و کم‌محبوب‌ترین صفحات وب‌سایتتان به دست آورید.
  • از این اطلاعات برای ایجاد تغییرات و بهبود سایت خود استفاده کنید.

از اطلاعات به دست آمده برای بهبود وب‌سایت خود استفاده کنید.

  • ببینید چند نفر از سایت شما بازدید می‌کنند و چه مدت در آن می‌مانند.
  • مسیرهایی را که مشتریان شما طی می‌کنند، تحلیل کنید و نقاط ترک مشتریان در فرایند خرید را شناسایی کنید.
  • دریابید که مردم چگونه سایت شما را پیدا می‌کنند و کدام کلمات کلیدی مؤثر هستند.
  • میانگین ارزش سفارش‌ها و داده‌های مربوط به بازدیدکنندگان تکراری را ببینید. آیا آن‌ها دوباره خرید می‌کنند یا فقط برای کمک برمی‌گردند؟
  • در وب‌سایت خود، هر بار فقط یک تغییر اعمال کنید و سپس منتظر بمانید تا ببینید آیا آمار شما بهبود می‌یابد یا خیر.
مشاهده این مطلب  بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد

ساماندهی محتوای شما

پیام‌ها و محتوای واضح و اطمینان‌بخش، از همان لحظه ورود به صفحه اصلی شما، حس خوشامدگویی را به بازدیدکنندگان القا می‌کند.

  • افراد معمولا هنگام ورود به یک وبسایت، می‌دانند که دنبال چه چیزی هستند. به آنها اطمینان دهید که در جای درستی قرار دارند.
  • به بازدیدکنندگان فورا پاداش بدهید – خبر، پیشنهاد یا اطلاعات کلیدی مورد نیازشان را در اختیارشان قرار دهید.
  • پیشنهاد شما باید واضح باشد. مشتریان باید بلافاصله بفهمند که کسب‌وکار شما چه می‌کند و وب‌سایت شما چه خدماتی ارائه می‌دهد.

مشتریان وفادار را احساس ویژه‌ای بدهید

  • برای دسترسی مشتریان تجاری به قیمت‌ها و تخفیف‌ها، استفاده از صفحات دارای رمز عبور را در نظر بگیرید.
  • به خریداران ثابت فرصت دهید تا اطلاعات خود را ثبت کنند تا مجبور نباشند هر بار اطلاعاتشان را وارد کنند.
  • به مشتریان یا اعضای وفادار تخفیف بدهید.

اگر به صورت آنلاین می‌فروشید، سایت خود را طوری طراحی کنید که خرید آسان باشد.

  • پیش‌بینی سوالات مشتریان و پاسخ‌های شفاف به آن‌ها
  • محصولات خود را به وضوح نمایش دهید. از عکس‌ها، تصاویر و اطلاعات استفاده کنید.
  • فرم‌های سفارش را به‌راحتی قابل‌یافتن و پرکردن کنید.
  • خریداران مضطرب را با اطمینان خاطر آرام کنید نظرات مشتریان .
  • هر چه بیشتر روش پرداخت ارائه دهید تا خریداران بتوانند روش مورد نظر خود را انتخاب کنند. برای خرید با کارت اعتباری، امکانات امنیتی لازم را فراهم کنید.
  • شرایط هرگونه ضمانتی که ارائه می‌دهید را به‌طور کامل شرح دهید.
  • سیاست شفافی درباره حریم خصوصی داده‌ها و سیاست مربوط به مرجوعی و تعویض کالا ارائه دهید.
  • هزینه‌های ارسال و هزینه‌های اضافی احتمالی برای فروش‌های بین‌المللی را توضیح دهید.

راهبری سایت

بازدیدکنندگان می‌خواهند به‌سرعت محتوای سایت را ببینند و در آن جابه‌جا شوند. اگر پیمایش سایت دشوار باشد، مشتریان بالقوه احساس اتلاف وقت می‌کنند و به‌سرعت صبر خود را از دست می‌دهند. در فضای آنلاین، رقبا تنها یک کلیک با شما فاصله دارند.

مشاهده این مطلب  هر سایت وردپرسی را (از هرجایی، به صورت رایگان) با WP Migrate به محیط محلی وارد کنید.

راهی برای دسترسی مستقیم بازدیدکنندگان به آنچه مورد علاقه آنهاست، فراهم کنید.

  • در صفحه اصلی خود، فهرست، نوار منو یا مجموعه‌ای از دکمه‌های ناوبری قرار دهید. نقشه سایت نیز می‌تواند مفید باشد.
  • سعی کنید سایت خود را طوری طراحی کنید که از هر صفحه‌ای، با حداکثر سه کلیک به هر صفحه دیگری دسترسی داشته باشید.
  • سعی کنید تعداد صفحات وب‌سایت خود را محدود کنید. موفق‌ترین سایت‌ها ساده و روان هستند.

سایت شما می‌تواند از داشتن یک قابلیت جستجوی داخلی بهره‌مند شود.

  • این امکان را به بازدیدکنندگان می‌دهد تا با استفاده از کلمات کلیدی جستجو کنند.
  • بسته‌های آماده، امکان افزودن فرم جستجو را بدون هیچ دانش فنی فراهم می‌کنند.

برای جلوگیری از سردرگمی، در کل سایت از یک سیستم ناوبری یکسان استفاده کنید.

  • بیشتر بازدیدکنندگان سایت شما از طریق صفحه اصلی وارد نمی‌شوند.
  • اطمینان حاصل کنید که در هر صفحه‌ای که وارد می‌شوند، به تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد کسب‌وکار شما دسترسی داشته باشند.
  • آزمون تجربه کاربری انجام دهید تا ببینید مردم چگونه از سایت شما استفاده می‌کنند. می‌توانید از دوستان و خانواده خود بازخورد و مشاوره بخواهید.

طراحی بصری

وبسایت شما باید اهداف خود را منعکس کند.

  • وب‌سایتی که کالا می‌فروشد باید پویا و جذاب به نظر برسد تا بازدیدکنندگان را به خرید ترغیب کند.
  • اگر می‌خواهید نام و اطلاعات مشتریان بالقوه را جمع‌آوری کنید، برای ثبت‌نام انگیزه‌ای ارائه دهید. مثلاً خبرنامه‌ی دوره‌ای، پیشنهادات ویژه مشتریان یا تخفیف ویژه اعضای سایت.

مطمئن شوید وب‌سایت شما با فعالیت‌های بازاریابی سنتی‌تان هماهنگ است.

  • به عنوان بخشی از برندسازی وبسایت شما باید ظاهر و احساسی مشابه سایر مطالب تبلیغاتی‌تان داشته باشد.
  • در بروشورها و تبلیغات سنتی خود، به وب‌سایتتان ارجاع دهید و در وب‌سایتتان نیز به بروشورتان لینک دهید.

هرگونه تصویر یا محتوای بصری لازم را درج کنید.

  • مثلاً می‌توانید از تصاویر بروشور خود استفاده کنید یا با دوربین دیجیتال عکس بگیرید. حتما قبل از استفاده از عکس‌ها و گرافیک‌های دیگران، اجازه مالک حق چاپ را بگیرید.
  • به طور کلی، عکس‌ها را کوچک نگه دارید. هنگام نمایش محصولات، مطمئن شوید که عکس‌ها به اندازه‌ای بزرگ هستند که جزئیات قابل مشاهده باشد. در صورت نیاز، امکان بزرگنمایی عکس‌ها با کلیک کاربر را فراهم کنید.
  • عکس‌های رایگان زیادی در اینترنت وجود دارد. همیشه محدودیت‌های استفاده را با دقت بررسی کنید.
  • تصاویر بزرگ می‌توانند سرعت سایت شما را کم کنند، بنابراین تا حد امکان تصاویر را بهینه کنید.
مشاهده این مطلب  خاستگاه جذاب متن لورم ایپسوم و چگونگی نابودی آن به دست هوش مصنوعی مولد

مطمئن شوید وب‌سایت شما با قوانین مربوط به تبعیض علیه افراد دارای معلولیت مطابقت دارد.

  • آماده باشید تا تغییرات منطقی را برای فعال‌سازی یا تسهیل استفاده افراد دارای معلولیت از سایت خود اعمال کنید.

جذب بازدیدکنندگان

مطمئن شوید سایت شما به راحتی پیدا می‌شود.

  • بساز بهینه‌سازی موتورهای جستجو بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) بخش جدایی‌ناپذیر فرایند طراحی وب‌سایت شماست.
  • نام دامنه خود را با دقت انتخاب کنید. اگر بخواهید آدرس وب سایت شرکتتان را حدس بزنید، اولین حدستان چه خواهد بود؟ آن نام یا نام عمومی محصولتان، نام دامنه اگر امکان دارد، ثبت نام کنید.
  • نام را کوتاه نگه دارید. اگر دو کلمه‌ای است، مردم حدس می‌زنند که با خط فاصله از هم جدا شده‌اند یا نه – بهتر است آن‌ها را به هم بچسبانید.
  • کلمات کلیدی مناسب را برای کمک به موتورهای جستجو در یافتن شما، در عناوین صفحات و برچسب‌های متای سایت خود بگنجانید.
  • محتوای صفحات را به درستی ساختاربندی کنید و از تگ‌های عنوان استفاده کنید.
  • از ابزارهای رایگان گوگل مثل برنامه‌ریز کلمات کلیدی استفاده کنید تا عباراتی را که کاربران جستجو می‌کنند شناسایی کنید و از آن‌ها در سایت خود استفاده نمایید.
  • لینک‌های شبکه‌های اجتماعی خودتان مانند فیسبوک یا توییتر را قرار دهید تا بازدیدکنندگان وب‌سایت بتوانند به‌روزرسانی‌های شرکت شما را دنبال کنند.

لینک‌ها بازدیدکننده جذب می‌کنند، اما می‌توانند کاربران را هم از سایت شما دور کنند.

  • در ازای لینک دادن به سایت شما، لینک‌هایی به سایت‌های مرتبط ارائه خواهیم داد.
  • لینک‌ها را طوری تنظیم کنید که در پنجره جدید باز شوند و بازدیدکننده از صفحه شما خارج نشود.
  • هنگامی که مشتری در حال خرید است، با لینک‌های اضافی حواس او را پرت نکنید.
مشاهده این مطلب  چرا وب‌سایت شما به حسابرسی نیاز دارد

ارتباط با مشتریان را آسان کنید

  • هر ایمیلی که دریافت می‌کنید، سرنخ گرمی است. مطمئن شوید که مشتریان به راحتی می‌توانند با شما تماس بگیرند و به پرس‌وجوها به‌سرعت پاسخ دهید.
  • ایجاد یک انجمن گفتگو را در نظر بگیرید. مشتریان را به تبادل راهنمایی و مشاوره تشویق کنید. بسته‌های رایگان متعددی برای این کار وجود دارد، اما راه‌اندازی و مدیریت آن‌ها ممکن است زمان‌بر باشد.
  • نظرسنجی انجام دهید. مشتریان از پرسیده شدن نظر آنها خوششان می‌آید و شما می‌توانید بازخوردهای واقعا مفیدی کسب کنید.

سایت خود را آزمایش کنید

قبل از قرار دادن هر چیزی در وب‌سایت خود، آن را بررسی کنید.

  • حقایق، ادعاها و محتوا را بررسی کنید.
  • تمام لینک‌ها و منابع را دوباره بررسی کنید.
  • از وبسایت دیگری کپی نکن.
  • اگر در مورد نحوه استفاده از اطلاعات سایت خود تردید دارید، سلب مسئولیتی ارائه دهید.
  • تمام محتوا را از نظر افترا بررسی کنید. محتوای وب‌سایت شما در سراسر جهان قابل مشاهده است.
  • مطمئن شوید که حق استفاده از تمام عناصر طراحی، برنامه‌نویسی و تصاویر موجود در سایت خود را دارید.

تا از کارکرد همه چیز مطمئن نشده‌اید، سایت خود را راه‌اندازی نکنید.

  • مطمئن شوید که وب‌سایت در تمام اندازه‌های صفحه نمایش و با وضوح‌های مختلف به درستی نمایش داده می‌شود.
  • صفحات خود را در تمام مرورگرهای اصلی از جمله اینترنت اکسپلورر مایکروسافت، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم، اوپرا و سافاری، مشاهده و آزمایش کنید.
  • تمام لینک‌های داخلی و خارجی را بررسی کنید.
  • چاپ صفحاتتان را به صورت سیاه و سفید چک کنید.
  • از همکاران بخواهید که نگاهی بیندازند و تست کاربری غیررسمی انجام دهند.

تابلو راهنما

  • در مورد بسته‌های تحلیل داده اطلاعات کسب کنید یا آن‌ها را دانلود کنید گوگل آنالیتیکس یا AWStats
  • عکس‌های رایگان را در اینجا بیابید تصاویر رایگان هیچ چیز داخل پرانتز نیست. پیکسابی یا عکس از سایت آن اسپلش .
  • اطلاعاتی در مورد… کسب کنید طراحی وب قابل دسترس برای آسان‌تر کردن استفاده افراد دارای معلولیت از وب‌سایت شما (طبق استانداردهای W3C).
  • صفحات وب خود را آزمایش کنید روی مرورگرهای مختلف مرورگرنما .
  • لینک‌های وب‌سایت را بررسی کنید با استفاده از اعتبارسنج پیوند W3C.

 

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات

هر سایت وردپرسی را (از هرجایی، به صورت رایگان) با WP Migrate به محیط محلی وارد کنید.

راه‌اندازی یک وبسایت جدید با محلی به این راحتی‌هاست. اما اگر پروژه ای را برعهده بگیرید که چندان جدید...

سفر به سوی ابزار جدید مانیتورینگ سایت WP Engine

موتور WP جدید ابزار نظارت بر سایت این سرویس اوایل امسال راه‌اندازی شد تا به مشتریان ما کمک کند دید دقیقی...

نظرسنجی سالانه ACF: به ما در شکل دادن به آینده ACF کمک کنید

شاید خبرش به گوشتان نرسیده باشد، اما سال گذشته تیم و خط تولید بسیار هیجان‌انگیزی داشتیم. به ما در WP...

افزونه‌ی شاخص: سوایفتایپ برای جستجو

افزونه‌ی «سوایفتایپ برای جستجو» (Swiftype Search) در موتور WP، ابزاری کارآمد برای بهبود قابلیت جستجوی...

قالب جنسیس و پوسته‌های استودیوپرس اکنون برای مشتریان WP Engine در دسترس است.

رسمی شد! از امروز، دسترسی به فریم ورک جنسیس و 35 تم برتر استودیوپرس وردپرس، به‌صورت رایگان در برنامه...

به‌روزرسانی افزونه‌ها مهم است، یک میزبانی وردپرس مدیریت‌شده می‌تواند کمک کند.

الف نقص امنیتی روز صفر جدید این حمله که صدها هزار وب‌سایت وردپرس را تحت تاثیر قرار داد، نشان می‌دهد چرا...

اعلام پروژه متن‌باز آزمایشگاه‌های WP Engine با نام «عطارد واگِرَنت» - HHVM و PHP

از مبتکرانِ خیلی خیلی زیاد پروژه و آزمایشگاه‌های WP Engine یک محیط آماده‌ی توسعه‌ی مجازی (واگرانت) برای...

معرفی بینش‌های عملکردی: جدیدترین بهبود پورتال کاربری WP Engine

سرعت و عملکرد سایت بخش جدایی‌ناپذیر کسب‌وکار شماست و به همین دلیل، هسته اصلی کاری ماست. موتور WP . برای...

۱۰ ابزار فوق‌العاده در پلتفرم وردپرس تحت مدیریت WP Engine

امکانات پلتفرم WP Engine بسیار گسترده است. چه از طرح شخصی استفاده کنید و چه طرح سازمانی، نکات و ترفندهای...

پلاگین‌های مورد علاقه خود را برای رقابت پلاگین‌های دیوانه‌وار نامزد کنید!

دیوانگی افزونه‌ها ۲۰۲۴ آغاز شد! وقتشه مسابقه سالانه پلاگین‌ های دیوانه‌وار Torque مسابقه‌ی بهاری کلاسیک...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو + طراحی سایت = 09376996070

خدمات گوگل، تبلیغات، هدایا تبلیغاتی و … = 09339159432