حرفه ای و پایدار از روز اول با جواد یاسمی

چهار روش برای ارتقا طراحی‌هایتان با استفاده از تصاویر اصیل

آنچه در این مقاله می خوانید:

استفاده از تصاویر نامناسب می‌تواند حتی بهترین طراحان را از خلق کارهایی برجسته و تعیین‌کننده‌ی مسیر شغلی‌شان بازدارد. بنابراین، برای این طراحان، مهم است که از تصاویر استفاده شده در کار خود بیشتر بخواهند و در تلاش برای برآورده کردن نیازهای ذینفعان، سطح توقع خود را بالا ببرند.

متاسفانه، تصاویر بی‌کیفیت در بیشتر بازارهای عکس‌های آماده امروزی، امری عادی است؛ بنابراین اغلب مجبوریم بین تصاویری که ناامیدکننده، کلیشه‌ای، یا هر دو هستند، یکی را انتخاب کنیم. با این وجود، هنوز هم می‌توان به تصاویری دست یافت که الهام‌بخش کارهای فوق‌العاده و انگیزه‌بخش خلاقیت باشند.

چهار راه برای طراحان وجود دارد تا در انتخاب عکس‌های پروژه‌هایشان، ارائه‌ها و پیشنهادات خود را به چالش بکشند.

از روال عادی و تکراری بازار سرمایه فراتر بروید

می‌دونی چه نوع عکس‌هایی رو می‌گم کهجیغعکس‌های استوکی که انگار حاصل یک تکلیف بدون زحمت هستند؟ این تصاویر آن‌قدر همه جا حاضرند که حتی کسانی که تمام عمرشان را بدون نیاز به عکس‌های استوکی سپری می‌کنند، فقط با دیدن میم‌ها می‌توانند آن‌ها را به‌راحتی تشخیص دهند.

از آنجایی که عکاسی استوک به بازی کمیت بر کیفیت تبدیل شده، جستجو در صفحه به صفحه تصاویر مشابه می‌تواند دلهره‌آور باشد و باعث می‌شود به راحتی اولین تصویری که به چشم می‌آید را انتخاب کنید، چون همه تصاویر، خب، مثل هم هستند.همانممکن است طراحان فکر کنند که گزینه ای ندارند، اما عکس‌های خوب – آن‌هایی که الهام‌بخش طراحی‌های شگفت‌انگیز هستند – وجود دارند.

اکنون به عکاسان فوق‌العاده‌ای دسترسی دارید.

سایت‌های عکس استوک معمولا استعداد عکاسان خود را برجسته نمی‌کنند، زیرا در گذشته، استوک بیشتر در مورد خود عکس بوده، نه عکاسی که آن را گرفته است. اکثر این سایت‌ها تقریبا هر عکسی را از هر کسی می‌پذیرند (که احتمالا توضیح می‌دهد چرا در نتایج جستجو برای عبارت‌هایی مثل “زندگی شهری” یا “عکس هوایی از نیویورک” یا حتی فقط “طلوع آفتاب”، 500 صفحه پر از عکس‌هایی می‌بینید که خورشید بین دو آسمان‌خراش قرار گرفته است!).

مشاهده این مطلب  7 نمونه‌ی موردی تحسین‌برانگیز از سیستم‌های طراحی، از فارغ‌التحصیلان جدید

باز هم، کمیت بر کیفیت غلبه دارد، زیرا بسیاری از شرکت‌های بزرگ و شناخته‌شده‌ی بورسی مدت‌هاست که به جای تلاش برای «بهترین» بودن، به دنبال کسب عنوان «بزرگ‌ترین» هستند و توجه کمی به معرفی عکاسان مطرحی که شاید در اینستاگرام دنبالشان می‌کنیم، می‌کنند.

استفاده از عکس‌های عکاسان محترم می‌تواند اعتبار زیادی به طراحی‌های شما ببخشد، اما تا به حال آثار آن‌ها برای مجوز تجاری به طور گسترده در دسترس نبود. اکنون، شگفت‌زده خواهید شد از اینکه چه تعداد از آن‌ها آثار خود را برای مجوز در پلتفرم‌هایی مانند … ارائه می‌دهند. عکس‌های ثابت که حتی به شما اجازه می‌دهد جستجو بر اساس عکاس بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که کیفیت تصاویر مورد نیازتان را از عکاسانی که می‌خواهید با آن‌ها کار کنید، دریافت خواهید کرد.

**با تصاویر خیره کننده ای که حق استفاده از آن ها را دارید، ایده تان را مطرح کنید.**

ارائه ایده به مشتریان کار سختی است، اما زمانی که عکس‌های مورد نظر برای گرفتن مجوز در دسترس نیستند، این کار حتی دشوارتر می‌شود. تصاویر کلیشه ای و کم کیفیت برای مدت طولانی استاندارد بوده‌اند. این نوع تصاویر می‌توانند به مفهوم سطح بالا که می‌خواهید ارائه دهید لطمه بزنند و از ایده اصلی که با تلاش زیاد در حال انتقال آن به افرادی هستید که همیشه به فکر خلاقانه نیستند، حواس را پرت کنند.

عکس‌هایِ بی‌کیفیتِ استوک اغلب باعث واکنشِ ناامیدکننده‌ی «واقعاً نمی‌بینمش» از ذینفعان می‌شوند. این نوع عکس‌ها مطمئناً هیجانی ایجاد نمی‌کنند و اگر صادق باشیم، اگر یک عکس استوک دیده‌اید، انگار همه‌ی آن‌ها را دیده‌اید.

به همین دلیل است که باید از تصاویر بهتر و هنری‌تر از سایتی مانند (…….) استفاده کنید. این اینجا عکس‌های اختصاصی از عکاسان مطرح ارائه می‌شود. عکس‌های باکیفیت و کمیاب، در زمان ارائه ایده‌ها و جلب نظر مخاطب، مثل یک برگ برنده عمل می‌کنند. و بهتر از همه اینکه، پس از تأیید طرح، می‌توانید مجوز استفاده از عکس‌های انتخابی خود را از موودبرد و ارائه خود دریافت کنید تا انتظارات مشتری را برآورده سازید. با استفاده از عکس‌هایی که می‌توانند کل یک کمپین را متحول کنند، ارائه‌های خود را ارتقا دهید و از روندهای تکراری فاصله بگیرید.

مشاهده این مطلب  راهنمای نهایی الگوهای پرتفولیوی وب‌سایت برای جذب بیشتر مشتری

از مرحله عکاسی بگذرید، مستقیماً به تولید بروید.

اگر عکاسی اختصاصی سفارش دهید، ممکن است عکس‌های فوق‌العاده‌ای بگیرید، اما هم بودجه و هم برنامه‌ی زمانی شما به شدت تحت تاثیر قرار می‌گیرد. با مجوز گرفتن از عکس‌های آماده‌ای که کیفیت یک عکاسی سفارشی را دارند، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. گاهی اوقات، کنار گذاشتن عکاسی سفارشی و استفاده از عکس‌هایی با مجوز که با دیدگاه شما مطابقت دارند، منطقی‌تر است. در استیلس، می‌توانید فیلم‌هایی از همان مکان و با استفاده از همان افراد را پیدا کنید که انگار کل عکاسی را برای کمپین خاص خود طراحی کرده‌اید.

نتیجه‌گیری

با استفاده از عکس‌های هنری و اصیل از Stills، پلتفرم مجوز عکس با دعوتنامه اختصاصی که بهترین آثار عکاسان پرطرفدار امروز را ارائه می‌کند، طراحی‌های خود را ارتقا دهید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

قالبی برای توجیه کپی‌رایترها و طراحان
تهیه‌ی یک شرح مختصر و واضح به هر طراح یا کپی‌رایتری کمک می‌کند تا کاری ارائه دهد که تمام انتظارات شما...
یک متخصص سئو پیدا کنید که به او اعتماد دارید
اگر در مورد سئو سردرگم هستید، انتخاب یک متخصص سئو می‌تواند دشوار باشد. شرکت مشاوره‌ای ایندی چگونگی واقعی...
شکست در توسعه نرم افزار: چرا پروژه‌ها شکست می‌خورند
چرا پروژه‌های توسعه نرم‌افزار شکست می‌خورند؟ دلایل زیادی ممکن است وجود داشته باشد، اما معمولاً به فرآیند...
قدرت برنامه‌نویسی را در سال 2024 به کار بگیرید
صنعت تجارت الکترونیک از سال ۲۰۰۰ به طور پیوسته هر سال رشد کرده و پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۲۴، فروش...
ساخت نقشه راه سئو برای افزایش عملکرد
نقشه راه سئو مکانی برای برنامه‌ریزی، زمان‌بندی و اولویت‌بندی کارهای استراتژی سئو این فقط یک لیست ساده...
در حال ساخت، بخش چهارم
در حین توسعه این ویژگی‌ها، برای افزایش تعامل بین کاربران، شروع به بهبود جنبه‌های دیگر تجربه کاربری کردیم...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070