سئو جواد یاسمی

جواد یاسمی؛ مشاور سئو

شماره تماس

0915-325-8941​

ایمیل

support@javadyasemi.ir​

مشاوره رایگان سئو سایت

مشاوره رایگان سئو توسط جواد یاسمی

دریافت مشاوره سئو یکی از اساسی ترین مسائلی است که ما در این مقاله قرار است به آن بپردازیم. در اینجا به شما خواهیم گفت که: 1- اصلا چرا به مشاوره سئو احتیاج دارید؟ 2- در یک مشاوره سئو رایگان می توانید چه چیزهایی را از مشاور درخواست کنید؟ 3- در نهایت در مشاوره سئو چه مواردی بررسی می شود؟ 4- اگر این موارد برای شما نیز سوال و ابهام ایجاد کرده می توانید ادامه این مقاله را مطالعه کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

مشاوره رایگان سئو سایت
مشاوره رایگان سئو سایت
جواد یاسمی
جواد یاسمی

برای مشاوره سئو رایگان با شماره 09376996070 تماس بگیرید و یا در صفحه اصلی سایت شماره و سایت خود را ثبت کنید تا من با شما تماس بگیریم.

مشاوره رایگان سئو
مشاوره رایگان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

مشاوره رایگان سئو:

یکی از رونق کسب و کارهای اینترنتی و دیده شدن وب سایت شما، به آمار بازدید وب سایت وابسته است. همانطور که می دانید، معمولا وب سایت هایی که در رتبه های برتر صفحه نتایج نمایش داده می شوند، معمولا از آمار بازدید بیشتری برخوردار هستند.

این موضوع چند دلیل اساسی دارد: اول این که آمار ها نشان داده که کاربران هنگام جستجو یک عبارت خاص، ابتدا بر روی چند سایت اول کلیل کرده و اصولا نیز پاسخ نیاز خود را دریافت می کنند؛ پس دیگر وب سایت هایی که در سطوح پایین تر هستند را اصلا باز نمی کنند. دوم این که وب سایت هایی که در رتبه های برتر نمایش داده می شوند، معمولا برند و معروف هستند به همین دلیل هم کاربر راحت به آن ها اعتماد می کند. مورد آخر هم به دلیل رتبه سایت و توضیحات متا می باشد که بر اساس اصول و قوانین سئو از آن ها استفاده می شود. این توضیحات و امتیازات در صفحات نتایج جستجو نمایش داده شده و باعث جذب مخاطب می گردد.

جواد یاسمی مشاور و مجری سئو
جواد یاسمی مشاور و مجری سئو

از این رو سئو و بهینه سازی وب سایت، هم به این دلیلی که ذکر شد و هم به این دلیل که رتبه وب سایت را ارتقا می دهد، از موارد ضروری هر وب سایتی است.

برای دریافت خدمات سئو شما ابتدا باید از متخصصانی که در این زمینه فعالیت دارند کمک بگیرید. یعنی ابتدا مشاوره های لازم را دریافت کنید و سپس بر اساس نیازمندی ها و موارد ضروری وب سایتتان، خدمات لازم را دریافت نمایید. شما می توانید این نوع مشاوره ها را از طریق وب سایت ها و یا شرکت هایی که مشاوره سئو رایگان ارئه می دهند، دریافت کنید.

در ادامه قصد داریم در رابطه درخواست هایی که می توانید در طول دوره مشاوره رایگان سئو خود دریافت کنید، صحبت کنیم. سپس هم به موارد کلی که برای شما ارائه می گردد می پردازیم:

جواد یاسمی مشاور سئو
جواد یاسمی مشاور سئو

درخواست های مشتری از مشاور سئو:

درخواست نمونه کار و پروژه های انجام شده:

همانطور که می دانید، مشاوره سئو می تواند در جهت دریافت خدمات سئو مفید، بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین اصولا مشتریان، پس از دریافت مشاوره های سئو، خدمات سئو سایت خود را نیز بر عهده همان تیم یا شخصی که از آن مشاوه گرفته اند می گذارند. از این رو بسیار مهم است که شخص مشاور، در این زمینه تخصص و تجارب کافی را داشته باشد و بتواند نمونه کار های موفقی را ارائه نماید. پس تنها در صورت ارائه پروژه های موفق و قوی می توانید به یک تیم سئوکار اعتماد نمایید.

معرفی مدیرانی که پروژه های آن ها توسط تیم مشاور شما انجام شده باشد:

درخواست این مورد از مشاوره سئو، می تواند به شما در جهت ارزیابی خدمات سئو آن شخص کمک شایانی نماید. به این صورت که شما به مدیران معرفی شده مراجعه می کنید و در رابطه با روند کاری و میزان مفید بودن مشاوره های دریافت شده سوال می کنید. در نهایت می توانید پس از جمع بندی موارد دریافت شده توسط اشخاصی که مشاوره دریافت کرده اند، در رابطه با دریافت مشاوره و یا عدم دریافت آن تصمیم گیری نمایید.

سوال در رابطه با اجرای توصیه های گوگل وب مستر :

گوگل وب مستر، یکی از مهم ترین ابزار ها در زمینه سئو می باشد که به کارگیری و توجه به تکنیک های آن، می تواند در جهت پیشرفت سئو و بهینه سازی سایت شما بسیار موثر باشد. پس شما حتی برای دریافت مشاوره رایگان سئو نیز باید سوال کنید که آیا مشاور سئو به این زمینه تسلط داشته و از آن استفاده می کند یا خیر.

مشاوره بهینه سازی رایگان سایت

سوال در رابطه با کلمات کلیدی:

همانطور که می دانید، سئو و بهینه وب سایت شدیدا به کلمات کلیدی وابسته می شود. هنگامی که شما کلمات کلیدی درستی را برای مقالات و محتواهای وب سایت خود انتخاب نمایید، می توانید در جهت پیشرفت رتبه وب سایت بسیار موفق عمل کنید. از این رو مشاوره رایگان سئو و بهینه سازی وب سایت هم مشاور باید موراد مورد نیاز را بررسی کرده و یک استراتژی مشخص برای ایجاد کلمات کلیدی جدید و یا ویرایش موارد موجود داشته باشد تا بتواند شما را به اهداف مشخص شده برساند.

سوال درباره میزان آشنایی مشاور با کسب و کار شما:

برای این که یک متخصص، بتواند به درستی مشاوره های لازم را برای بهینه سازی وب سایت شما ارائه کند، باید به میزان لازم با کسب و کار شما آشنایی داشته باشد. زیرا در این صورت می تواند با بازار کار و نیاز مصرف کنندگان شما به خوبی آشنا شود، سپس در جهت تولید محتوا و یا محصولات شما بهترین استراتژی را مشخص می کند. همچنین پس از شناسایی نیاز کاربر، می تواند عباراتی را که بیشتر از طرف مخاطبین هدف شما جستجو می گردد را پیدا کرده و سپس بهترین کلمات کلیدی را برای شما مشخص نماید.

علاوه بر اینها، شناخت کسب و کار شما باعث می شود تا یک مشاور سئو بتواند رقبای برتر و موفق شما را شناسایی نماید. سپس ب استفاده از ابزارهای مناسب به تحلیل آن ها پرداخته و نحوه کار آن ها را ارزیابی نماید. زیرا این کار سبب می شود تا از مواردی که برای کسب و کار شما مفید بوده و رقبا از آن استفاده کرده اند، شما نیز استفاده نمایید.

میزان شناخت شهر یا کشور هدف:

اکثر وب سایت ها، خدمات کسب و کار اینترنتی خود را در یک شهر و یا کشور خاص ارائه می دهند. برای مثال، اگر شما در کشور ایران، یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرده اید و قصد ارائه خدمات به کل کشور را دارید، باید از یک متخصص در زمینه سئو مشاوره بگیرید که در کشور ایران مشغول به فعالیت باشد. یا اگر هم خارج از کشور قرار دارد، با نحوه در آمد زایی و بازار کار در ایران به خوبی آشنایی داشته باشد. این مسئله به این دلیل بسیار مهم می باشد که ممکن است بازار کار در کشور مورد نظر شما با شناخت مشاور مغایرت داشته باشد. در این صورت دریافت مشاوره و یا خدمات سئو باعث هیچ پیشرفتی در کار شما نمی شود و تنها برای شما هزینه می تراشد.

بهترین مشاوران سئو

پرسش در زمینه تکنیک های مورد نیاز سایت شما:

همانطور که می دانید، تعیین بودجه یکی از مهم ترین مسائل در هر کسب و کار می باشد. هنگامی که شما قصد دریافت خدمات و یا مشاوره رایگان سئو را دارید، باید میزان بودجه ای که قرار است برای دریافت خدمات سئو اختصاص دهید را مشخص نمایید. سپس هنگامی که این مورد را به مشاور اعلام نمایید، او می تواند بر اساس مبلغ بودجه، میزان خدماتی که بر روی وب سایت شما قابل اجرا است را مشخص نماید. در نهایت نیز اعلام می کند که این خدمات، شامل چه تکنیک ها و اصولی می شود. مثلا می تواند تنها برای ریسپانسیو کردن وب سایت باشد؛ یا علاوه بر آن محتوا ها نیز بررسی و بهینه گردد.

تعیین مدت زمان انجام پروژه:

هنگامی که میزان خدمات و بوجه پروژه مشخص باشد، مشاور باید بر اساس میزان سختی کار و همچنین تعداد اعضای تیم، کار ها را تقسیم و مدیریت نماید. سپس مدت زمان کل انجام پروژه را به شما ارائه دهد.

البته لازم به ذکر است که زمان تعیین شده توسط مشاور سئو، برای دریافت خدمات سئو و بهینه سازی سایت می باشد ربطی به نتیجه آن ندارد. زیرا سئو و بهینه سازی از مواردی می باشد که که به زمان احتیاج داشته و هیچ قانون مشخصی برای زمان بالا آمدن سایت وجود ندارد. پس این کار مربوط که موتور جستجو گر شما بوده و مشاور نمی تواند آن را دقیق مشخص کند. اما در رابطه با مدت زمان انجام کار بر روی سایت، می تواند زمان دقیقی را به شما اعلام نماید.

خدماتی که در مشاوره سئو دریافت می کنید:

مجموعه خدماتی که به طور کلی در مشاوره رایگان سئو ارائه می شوند عبارت اند از:

  • دریافت مشاوره در زمینه طراحی وب سایت و توجه به قوانین سئو
  • ارائه اطلاعات لازم در زمینه تکنیک های سئو که قرار است روی سایت مشتری اعمال گردند.
  • توجه به نیاز بازار و کاربران و ارائه پیشنهاد های مفید برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب
  • مشاوره سئو برای آموزش سئو مقدماتی تا پیشرفته
  • ارائه مواردی در زمینه تخمین مدت زمان رسیدن به هدف های مشتری و سایت
  • اعلام میزان بودجه مورد نیاز برای دریافت خدمات و همچنین افزایش رتبه وب سایت
  • مشاوره برای کمپین های رپرتاژ آگهی

بنابراین به دلیل اهمیت موضوع بهینه سازی سایت، شما باید مشاوره رایگان سئو را از طریق روش های نام برده شده دریافت کنید و سپس مواردی گه گفته شد را از متخصص خود بخواهید. سپس در صورت ارزیابی وی و توجه به نیازهای خود، خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت را دریافت نمایید.

 

دشوار است تصور کنید که تمام مفاهیمی که در بالا توضیح دادم در یک مشاوره رایگان SEO ارائه می شوند. نکته پایانی من این است که انتظارات مناسبی را برای آنچه به طور رایگان دریافت می کنید داشته باشید. وقت مردم ارزشمند است و به دست آوردن متخصصان سئو کاملاً سخت است. بسیاری از افراد ادعا می كنند كه دانش كمی در زمینه بهینه سازی موتور جستجو دارند، اما اگر كارشناسی یافتید كه واقعاً بازاریابی آنلاین را می فهمد و نتایج بالایی را با رتبه بندی در گوگل نشان داده است، به وقت آنها احترام بگذارید. فقط اطلاعات بسیار زیادی وجود دارد که شما نباید انتظار داشته باشید که به طور رایگان دریافت کنید.

 

مشاوره رایگان استراتژی سئو

اکنون سئو به مجموعه ای از فعالیتهای بازاریابی اینترنتی اشاره دارد. این شامل استفاده از تکنیک های مختلف، شروع از شبکه های اجتماعی، عبور از کمپین های ایجاد لینک، و تا نوشتن مطالب در وب سایت های مربوطه است.

مشاوران سئو ما تعیین می کنند که بهترین تکنیک ها برای وب سایت شما چیست و به شما در اجرای آنها در وب سایت کمک می کند.

 

مشاوره رایگان گزارش نویسی در سئو

علاوه بر نظارت مداوم بر فعالیت های سئو، داشتن یک شفاف در مورد کلیه فعالیت های سئو که انجام می دهید نیز حائز اهمیت است، به طوری که در عوض نتایج آن را می بینید.

ارسال گزارش های دوره ای سئو ضروری است و درک کل فرآیند را شفاف تر و راحت تر می کند.

این لیستی از فعالیت هایی است که مشاوران SEO ما انجام می دهند:

  • درک نیازهای مشتری، اهداف تجاری و ایجاد استراتژی بازاریابی دیجیتال
  • آنالیز وب سایت جامع
  • تعیین کلمات کلیدی
  • ارسال گزارش اولیه
  • تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی مسابقه
  • تجزیه و تحلیل محتوای سئو (نوشتن مقاله  SEO)
  • معماری وب سایت و تجزیه و تحلیل لینک داخلی
  • تجزیه و تحلیل چیدمان HTML و صفحه
  • اعتبار سنجی کد HTML
  • توصیه های صفحه
  • توصیه های بهینه سازی: عناوین، متا تگ ها و متا دیتاها، قالب بندی متن (متن پررنگ، مورب، زیرخط دار)، سرعت صفحه
  • و بهبود عملکرد
  • تعریف استراتژی ساخت لینک
  • نظارت و گزارش ماهانه در مورد فعالیت های جستجوگرها
  • نظارت بر ارتباط بین فنون سئو و اهداف تجاری

 

مسیر مشاوره رایگان سئو

مرحله 1
صفحه درباره من بخوانید

تحقیق خود را انجام دهید و تصمیم بگیرید که آیا صرف وقت برای صحبت کردن با من چیزی است که به نفع هر دوی ماست. مطالعات موردی، سابقه حرفه ای و سبک شخصی من را مرور کنید. من و همکاران عزیزم در سئو طی 4 سال گذشته صدها جلسه مشاوره داشته ایم. لینکداین جواد یاسمی رو هم می تونین بررسی کنین.

گام 2
زمان مشاوره رایگان را در تقویم من رزرو کنید

همانطور که می توانید تصور کنید ، من هر روز با بسیاری از افراد صحبت می کنم. تقویم من بسیار فشرده است ، اما معمولاً یک زمان مشخص در دسترس است. زمانی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد و در زمان قرار ملاقات ما قصد گپ ویدیویی از طریق Google Hangouts و یا اسکایپ را دارید. من معتقدم که تماس چهره به چهره بهترین راه برای ایجاد روابط است.

مرحله 3
ما در مورد SEO چت ویدیویی می کنیم

در حین صحلت، ما یک بحث کاملاً عادی درباره آنچه شما می خواهید با سئو انجام دهید، خواهیم داشت. اگر می خواهید، می توانم به وب سایت شما نگاهی بیندازم و آنچه را می بینم به شما بگویم. من همچنین خوشحالم که به مشخصات و رتبه بندی بک لینک شما نگاه می کنم. ما می توانیم ahref ها و SEMRush را با هم جمع کنیم و درباره داده ها بحث کنیم. بیشتر از همه، من مایلم بدانم چگونه فکر می کنید می توانم به شما کمک کنم؟ چالش های فعلی شما چیست؟ چه چیزی را امتحان کرده اید؟ اهداف شما چه هستند؟

 

نتیجه گیری درباره مشاوره رایگان سئو سایت

شما احتمالاً به دنبال مشاوره رایگان SEO هستید زیرا می خواهید در google.com رتبه بندی کنید. این قابل درک است. مشاغل کوچک در سراسر کشور با بازاریابی دیجیتال خود دست و پنجه نرم می کنند. آنها به دورنمای دیجیتالی نگاه می کنند و تعجب می کنند که چگونه رقبای خود از موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی میزان زیادی از ترافیک را کسب می کنند و به دنبال راهی برای مشارکت در این رشد هستند. اگر رتبه بندی خوب باشد ، گوگل منبع خوبی از ترافیک آنلاین برای مشاغل کوچک است. مشاور مناسب می تواند شما را در مسیر درست قرار دهد تا وب سایت شما جزئی جدایی ناپذیر از برنامه اجرای بازاریابی شما شود. از طرف دیگر ، مشاوره بد می تواند وب سایت شما را در موتورهای جستجو از 4 نظر قرار دهد و به احتمال موفقیت تجاری شما آسیب برساند.

مشاوره رایگان بهینه سازی SEO در محل (سئو محلی). روند سئو در سایت طی چند سال اخیر به طرز چشمگیری تغییر کرده است. 10 سال پیش و تجربه SEO در محل یک کار فنی بسیار سریع بود که شامل یک تحلیلگر و تغییرات فنی در وب سایت بود. این تکنسین وب سایت و همچنین اهداف کسب و کار کوچک را بررسی می کند و سپس توصیه های خاصی برای تغییر نحوه سازماندهی کد برای بهترین موقعیت وب سایت به عنکبوت ها ارائه می دهد.

2 پاسخ

  1. سلام
    تعدادی از کلمات کلیدی من در جستجوی گلو بالا نمی اید یعنی یک روز ظاهر شده و بعد از نتیجه خارج می شود

    1. سلام
      وبسایت های جدید از دید گوگل احتمالا شانس دارند که برای مدتی کوتاه و شاید در حدود چند ده impression در نتایج حاضر باشند و رفتار کاربر (اگر متا تایتل خوبی داشته باشید و کمی شانس) به گوگل بگوید که وبسایت شما به چه صورتی و در چه جایگاهی برای شروع فعالیت می تواند پاسخ مناسبی به کاربر باشد. در ابتدا خیلی باید خوب ظاهر شوید تا مدت کمی را درگیر سندباکس گوگل باشید. نباید گوگل دنس را فراموش کنید. پیشنهاد می کنم الگوریتم های گوگل را مطالعه کنید. ادامه فعالیت های مفید مثل تولید محتوای کاربر پسند می تواند زمان لازم برای فیکس شدن رتبه های شما را کاهش دهد. در نهایت می توانید با من تماس بگیرید 09376996070 تا به صورت دقیق تر و جزئی تر در مورد شرایط وبسایت شما صحبت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *