سئو، سایت، محتوا و گوگل (6070-699-0937)

سئو، طراحی سایت و تولید محتوا کلاس های مهارتی

سئو، طراحی سایت و تولید محتوا مواد معدنی و همه لاین های مرتبط به فضای مجازی را به صورت تخصصی و حرفه ای با مدیریت جوادیاسمی جلو ببرید و در زمان خود و هزینه ها هم صرفه جویی کنید. همه لاین های کاری مرتبط به فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ را فقط با یک قرارداد داشته باشید.

هزینه و تخمین قیمت سئو
سئو مشاغل مختلف
خدمات دیجیتال مارکتینگ جواد یاسمی
چراسئو با پلتفرم سئو یاسئومی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پرسش های پرتکرار

برای شروع همکاری لطفا در واتساپ یا تلگرام پیام بگذارید.

اگر سایت دارین برای آنالیز اولیه ارسال کنید و اگر سایت ندارین فقط کلمه کلیدی اصلی برای سئو و افزایش فروش اینترنتی را ارسال کنید.

سئو کلاس های مهارتی چیست و چگونه سئو سایت کلاس های مهارتی را انجام دهیم؟

سئو به منظور بهینه سازی سایت برای نتیجه گیری بهتر در موتور های جستجو مانند گوگل، بینگ، یاندکس و … است. سئو کلاس های مهارتی  هم از این قاعده مستثنی و به معنی تدوین و اجرا استراتژی ها در زمینه بهبود فرآیند سئو سایت در زمینه محصولات و خدمات مرتبط به کلاس های مهارتی است. در فرآیند سئو کلاس های مهارتی  به صورت تخصصی ما سعی می کنیم تا کلمات مرتبط با فعالیت وبسایت را در چند دسته مهم بهینه کنیم:

  1. در وبسایت های کلاس های مهارتی در گام اول قطعا برندینگ و شناخت برند مسئله اساسی و مهم است. و معنی و مفهوم آن این است که کاربران با جستجو نام برند شما، سایت اصلی کلاس های مهارتی  شما در نتایج رتبه اول را داشته باشند.
  2. پس از برندینگ وبسایت نوبت سئو خدمات یا محصولات تولیدی توسط کلاس های مهارتی می رسد که در این مرحله با توجه به فعالیت های کلاس های مهارتی و حوزه محصولات تولیدی تدابیر سئویی چیده می شود تا محصولات به صورت کامل سئو و شناخته شوند.
  3. پس از بهینه سازی کلمات کلیدی و خدمات، نوبت به رتبه گیری در کلمات پر سرچ کاربران می رسد، کاربران در اقصی نقاط ایران و جهان غالبا در خصوص قیمت محصولات یا نحوه خرید آن ها بسیار در اینترنت و موتور های جستجو سرچ می کنند و به طبع کاربری که اینگونه کلمات را همراه با خدمت مورد نظر خود سرچ می کند، نرخ تبدیل به مشتری و خریدار خدمت را داراست. مثلا قیمت تیر آهن 16 یا قیمت لیفتراک 5 تن دوگانه سوز و …
  4. در گام پایانی و پس از رتبه گیری مطلوب تمام استراتژی های بالا، به سمت مقالات سایت رفته و در خصوص رتبه گیری آن ها استراتژی میچینیم.

در سئو یک وبسایت کلاس های مهارتی چه اهدافی داشته باشیم؟

قطعا تا الان با اهداف بهینه کردن وبسایت های کلاس های مهارتی آشنا شده اید در ادامه به صورت خلاصه به معرفی آن ها میپردازیم:

  1. برندسازی و برندینگ مجموعه
  2. افزایش ترافیک و بازدید سایت
  3. ایجاد رتبه مناسب در جستجوی موتورهای جستجوگر
  4. کمک به دیجیتال مارکتینگ در حوزه کلاس های مهارتی
  5. جذب مشتریان فعال و وفادار
  6. افزایش درآمد

عوامل مهم بر سئو سایت کلاس های مهارتی

مراحل و چارچوب های اولیه سئو اغلب سایت ها تا حدود 80 درصد مشابه هم بوده و سئو کاران استراتژی ثابتی را پیش می کشند. اما چالش اساسی 20 درصدی است که باید آن ها را مدیریت کنیم، در ادامه به 4 گام مهم و اساسی که باید در سئو کلاس های مهارتی رعایت کنیم میپردازیم:

  1. بررسی ساختار url ها و تکنیکال سایت شامل طراحی سایت، هاست، مدیریت محتوا و … در گام اول سئو سایت فوق العاده مهم است، چرا که ایراداتی در این زمینه موجب آن می شود که مشکلاتی برای سایت، ربات ها و کرالر ها و حتی کاربران بوجود بیاید و موجب کاهش رتبه سایت شود.
  2. تدوین استراتژی تولید محتوا پر طرفدار و یونیک برای سایت و پیدا کردن کیوورد گپ های که موجب افزایش بازدید و در نتیجه ترافیک برای سایت می شود. از اصلی ترین بخش ها برای نوشتن یک محتوا خوب و جامه صفحه اصلی سایت، لندینگ ها یا صفحه خدمات، صفحه محصول و سپس مقالات است. استفاده از انواع تولید محتوا نظیر متنی، ویدیویی و صوتی موجب می شود تجربه کاربری بالایی داشته باشید و موتور های جستجو بیش از پیش به سایت شما هامیت محتوایی بدهند.
  3. استفاده از ساختار اسکیما Schema برای کلیه صفحات از صفحه اصلی تا صفحه مقالات و … که موجب می شود فضای بیشتری را در صفحه جستجو بگیرید و به طبع موجب افزایش بازدید سایت شما می شود.
  4. پس از انجام کلیه اقداماتی که در سه بخش قبل بازگو کردیم، نوبت به رکن سوم از سئو سایت یعنی سئو خارجی می رسد که، حال باید یک استراتژی برای سئو خارجی خود بچینین و در ارتباط با آن اقداماتی صورت دهید.

حال که با ساختار اصلی سئو انواع سایت کلاس های مهارتی  آشنا شدیم، نوبت به آن است که مراحل فوق را با جزئیات بیشتر و بهتر توضیح دهیم.

مراحل سئو، طراحی سایت و تولید محتوا کلاس های مهارتی

برای تدوین استراتژی سئو مناسب کلاس های مهارتی  نیاز به یک پکیج کامل است که در ادامه هرکدام را معرفی می‌کنیم.

بررسی مخاطبان هدف کلاس های مهارتی

در این مرحله باید مخاطبان کلاس های مهارتی مشخص شود و برای سوالاتی مانند مخاطبان چه کسانی هستند؟ چگونه جست‌وجو می‌کنند و برای تعامل با محصولات چه سؤالات و ابهاماتی دارند؟ پاسخی قطعی را پیدا کرد. این سؤالات به شناخت پرسونای کامل از مشتری و نیازهای وی کمک می‌کند و در فرایند تدوین استراتژی سئو  می‌تواند تغییرات و اثرات جدی از خود به جا بگذارد.

تحقیق کلمه کلیدی مناسب در حوزه کلاس های مهارتی  ( مرتبط با فعالیت سایت)

مخاطبین و مشتریان بالقوه کلاس های مهارتی برای جمع‌آوری اطلاعات و خرید محصولات چه چیزهایی سرچ می‌کند، هرکدام از این کلمات در ماه چند بار سرچ می‌شود و سختی رقابت در این کلمات چقدر است؟ همچنین در بخش کیورد ریسرچ ماهیت کلمات، ارزش ذاتی برای سرمایه‌گذاری  و نحوه  طراحی محتوای سئو شده را مشخص می‌شود.

تحلیل رقبای کلاس های مهارتی

در این مرحله رقبای کلاس های مهارتی مورد ارزیابی و رصد قرار می‌گیرند و برای موارد مهمی مانند نحوه فعالیت رقبا، نقاط قوت و ضعفی که دارند و اقداماتی که انجام داده‌اند پاسخ مناسب پیدا می‌شود.

از سوی دیگر با استفاده از ابزارهایی مانند سیمیلار وب وضعیت ترافیک و کلمات کلیدی ارزشمند رقبا را شناسایی و رصد می‌شوند. در این مرحله تصویری واضح از عملکرد فعلی رقبا و توان آن‌ها در رقابت شناسایی می‌شود.

تولید محتوا برای کلاس های مهارتی

تولید محتوا از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین اقداماتی است که کلاس های مهارتی  باید برای محصولات، خدمات و فعالیت‌های خود انجام دهند، محتوا بر روی فروش، برندینگ و بازاریابی تأثیرگذار است.  بسیار مهم است محتوای تولید شده، یونیک و متناسب با اصول سئو باشد تا سئو داخلی و خارجی به‌خوبی اجرا و پیاده‌سازی شوند.

طراحی سایت و صفحات مهم آن

برای سئو موفق و آغاز فروش انفجاری داشتن وب‌سایت حرفه‌ای با زیرساخت‌های قوی از اهمیت زیادی برخوردار است. طراحی وب‌سایت و صفحات اصلی آن درصورتی‌ که توسط متخصصین صورت گیرد علاوه بر امنیت مناسب، از سرعت کافی و رابط کاربری خوبی برخوردار خواهد بود و این برای کلاس های مهارتی  مهم است. برای اکثر کلاس های مهارتی  سیستم مدیریت محتوای وردپرس به‌عنوان یکی از بهترین روش‌های طراحی وب‌سایت برای کلاس های مهارتی  مناسب است و می‌تواند با هزینه مناسب به یک وب‌سایت عالی دست پیدا کنند.

سئو خارجی مداوم و با کیفیت

انتخاب یک استراتژی هدفمند برای یک سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ممکن است یک سایت را از رتبه های بسیار بالا و صفحات دو رقمی به صفحات تک رقمی و حتی صفحه یک و رتبه های برتر برساند. بنابراین توجه به این موضوع که تدوین استراتژی خارجی از قبیل نحوه رپورتاژ آگهی، ساخت بک لینک های پروفایلی، وب 2 و … از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

درج سایت در Google Maps (سئو محلی کلاس های مهارتی )

با ساخت یک اکانت در گوگل می توانید آدرس کلاس های مهارتی  و برند خود را در Google Maps ثبت کنید و در قسمت اطلاعات و مشخصات کلاس های مهارتی  خود، آدرس تلفن تماس و سایت خود را بیاورید. این عامل سبب می شود تا کاربران بیشتری به صورت محلی وارد وبسایت شما شده و با شما تعامل کنند.

هزینه انجام سئو، طراحی سایت و تولید محتوا کلاس های مهارتی  چقدر است؟

هزینه انجام سئو سایت کلاس های مهارتی  متناسب با حجم کار، مدت فعالیت قبلی در فضای دیجیتال، میزان منابع مالی، زمان رسیدن به اهداف و … متفاوت است. با بررسی و تحلیل رقبا و شرایط جامع بیزینس می‌توان هزینه و قیمت سئو را برآورد و طی قرارداد نسب به اجرای آن اقدام کرد. طبیعتاً میزان تجربه متخصص سئو، کیفیت زیرساخت‌های فنی و ساختار منابع انسانی در قیمت نهایی تأثیرگذار است.

برای داشتن یک جلسه مشاوره سئو می توانید از طریق شماره های شرکت یا فرم های سایت با ما ارتباط بگیرید و بعد از جلسه و بررسی حجم کار سایت، اینکه یک سایت دارید یا نیاز هست از 0 کار سایت و ساختن آن شروع شود و مولفه های مختلفی که در طی جلسه مشاوره رایگان سئو سایت در مورد آنها صحبت می کنیم یک پروپوزال پیشنهادی متناسب با نیاز خود دریافت خواهیم کرد.

مدت‌زمان لازم برای رسیدن سایت کلاس های مهارتی  به صفحه اول و لینک یک چقدر است؟

زمان رسیدن به نتایج قوی در سئو سایت کلاس های مهارتی متناسب با استراتژی سئو، منابع مالی و انسان متغیر است. طبیعتاً شرایط رقابت رقبا، نوع اهداف و عمر دامنه سایت از جمله مواردی هستند که می‌توانند بر روی نتایج سایت و کسب رتبه اول تأثیر بگذارند. متخصصین معتقدند حداقل زمان موردنیاز 6 ماه بوده و در این شش ماه می‌توان با اجرای یک استراتژی درست دستاوردهای مناسبی را به دست آورد. داشتن صبر و برنامه‌ریزی درست در رسیدن به نتایج اهمیت دارد و باید به‌صورت مستمر با ارزیابی فعالیت‌های گذشته، کیفیت خدمات سئو را ارزیابی و از درست بودن مسیر اطمینان حاصل کرد، توجه به این موارد در رسیدن به صفحه اول و لینک یک اهمیت زیادی دارد.

زمان لازم برای کلاس های مهارتی در سئو و گوگل بسته به سطح توقع و حجم کاری سایت یا سایت هایی که دارند می تواند متفاوت باشد و برای اینکه یکی از بهترین بسته های خدمات سئو یاسئومی را داشته باشید حتما برای دریافت پروپوزال شرکت یاسئومی از طریق شماره های شرکت  و یا فرم در صفحات سرویس های سئو درخواست را ثبت کنید.

 مشاوره سئو سایت کلاس های مهارتی چگونه انجام می‌شود؟

به دلیل پیچیده بودن فرایندهای سئو؛ هزینه بالایی که دارد و زمان زیادی که می‌طلبد مدیران کلاس های مهارتی  باید بدانند که درک درست نحوه استفاده از سئو و شرایط اجرای آن بدون مشورت از متخصصین سئو ریسک بالایی دارد. به همین خاطر مشاوره سئو سایت کلاس های مهارتی یکی از اقدامات اساسی در این مسیر است. مشاوره سئو سایت باید دارای تجربه در حوزه سئو و بازاریابی باشد، دانش علمی و عملی داشته باشد و در عمل بتواند دانش خود را پیاده‌سازی کند.

استراتژی سئو سایت کلاس های مهارتی چگونه است؟

یکی از گام‌های اساسی کلاس های مهارتی در استفاده درست از کانال سئو تدوین استراتژی مناسب است. هر کلاس های مهارتی  باتوجه‌به نوع محصول، شرایط بازاری که دارد و ساختار شبکه فروش، نیاز به استراتژی سئو متناسب با خود دارد. در حین تدوین استراتژی سئو توجه به کانال‌های فروش، نوع محصول، مشتری، کلمات کلیدی پول‌ساز و … اهمیت دارد.  بسیار مهم است در تدوین استراتژی سئو مشتریان بالقوه شناسایی شوند و با کشف کلمات کلیدی مرتبط، آن‌ها را به سمت سایت کشید و اطلاعات ارتباطی آن‌ها را به دست آورد.

سیستم شرکت سئو
شرکت سئو جواد یاسمی
استراتژی سئو سایت

خدمات تخصصی سئو

سوالات متداول

بله. تمامی لاین های کاری مرتبط به فضای مجازی در تیم جواد یاسمی انجام می شود.

چرا سئو سایت کلاس های مهارتی اهمیت بالایی دارد؟

روزانه بالغ بر میلیون ها کاربر در سطح اینترنت به دنبال خدمات یا سوالاتی در خصوص انواع محصولات کلاس های مهارتی  و قیمت آن ها هستند و آن ها را سرچ می کنند. حال با این تفاسیر، اگر برند یا کلاس های مهارتی  شما در میان انبوه جستجو ها در زمینه خدمات سرچ شود و رتبه اول باشد، مسلما این عامل موجب افزایش نرخ تبدیل شما و افزایش درآمد می شود، از همین رو سئو سایت کلاس های مهارتی  بسیار اهمیت بالایی دارد.

مهمترین مراحل سئو کلاس های مهارتی چه مراحلی هستند؟

شناخت بازار هدف و تدوین استراتژی صفر برای شروع به کار، شناخت رقبا، ساخت صفحات اصلی به صورت اصولی، تدوین استراتژی های سئو داخلی و خارجی، سئو محلی کلاس های مهارتی  در گوگل مپ و …

نکات تکمیلی در سئو کلاس های مهارتی  وجود دارد؟

بله، دارا بودن گواهینامه ها مختلف و افتخارات مجموعه و کلاس های مهارتی  و درج آن در وبسایت از اهمیت بالایی برخوردار است و باید صفحه ای به این منظور ساخته شده و سئو شود.

خدمات سئو سایت و گوگل

میخوایید رتبه یک سرچ گوگل شوید؟

سفارش >> 09376996070