سئو، سایت، محتوا و گوگل (6070-699-0937)

سئو، طراحی سایت و تولید محتوا پرستار

سئو، طراحی سایت و تولید محتوا مواد معدنی و همه لاین های مرتبط به فضای مجازی را به صورت تخصصی و حرفه ای با مدیریت جوادیاسمی جلو ببرید و در زمان خود و هزینه ها هم صرفه جویی کنید. همه لاین های کاری مرتبط به فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ را فقط با یک قرارداد داشته باشید.

هزینه و تخمین قیمت سئو
سئو مشاغل مختلف
خدمات دیجیتال مارکتینگ جواد یاسمی
چراسئو با پلتفرم سئو یاسئومی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پرسش های پرتکرار

برای شروع همکاری لطفا در واتساپ یا تلگرام پیام بگذارید.

اگر سایت دارین برای آنالیز اولیه ارسال کنید و اگر سایت ندارین فقط کلمه کلیدی اصلی برای سئو و افزایش فروش اینترنتی را ارسال کنید.

سئو پرستار چیست و چگونه سئو سایت پرستار را انجام دهیم؟

سئو به منظور بهینه سازی سایت برای نتیجه گیری بهتر در موتور های جستجو مانند گوگل، بینگ، یاندکس و … است. سئو پرستار هم از این قاعده مستثنی و به معنی تدوین و اجرا استراتژی ها در زمینه بهبود فرآیند سئو سایت در زمینه محصولات و خدمات مرتبط به پرستار است. در فرآیند سئو پرستار به صورت تخصصی ما سعی می کنیم تا کلمات مرتبط با فعالیت وبسایت را در چند دسته مهم بهینه کنیم:

  1. در وبسایت های پرستار در گام اول قطعا برندینگ و شناخت برند مسئله اساسی و مهم است. و معنی و مفهوم آن این است که کاربران با جستجو نام برند شما، سایت اصلی پرستار شما در نتایج رتبه اول را داشته باشند.
  2. پس از برندینگ وبسایت نوبت سئو خدمات یا محصولات تولیدی توسط پرستار می رسد که در این مرحله با توجه به فعالیت های پرستار و حوزه محصولات تولیدی تدابیر سئویی چیده می شود تا محصولات به صورت کامل سئو و شناخته شوند.
  3. پس از بهینه سازی کلمات کلیدی و خدمات، نوبت به رتبه گیری در کلمات پر سرچ کاربران می رسد، کاربران در اقصی نقاط ایران و جهان غالبا در خصوص قیمت محصولات یا نحوه خرید آن ها بسیار در اینترنت و موتور های جستجو سرچ می کنند و به طبع کاربری که اینگونه کلمات را همراه با خدمت مورد نظر خود سرچ می کند، نرخ تبدیل به مشتری و خریدار خدمت را داراست. مثلا قیمت تیر آهن 16 یا قیمت لیفتراک 5 تن دوگانه سوز و …
  4. در گام پایانی و پس از رتبه گیری مطلوب تمام استراتژی های بالا، به سمت مقالات سایت رفته و در خصوص رتبه گیری آن ها استراتژی میچینیم.

در سئو یک وبسایت پرستار چه اهدافی داشته باشیم؟

قطعا تا الان با اهداف بهینه کردن وبسایت های پرستار آشنا شده اید در ادامه به صورت خلاصه به معرفی آن ها میپردازیم:

  1. برندسازی و برندینگ مجموعه
  2. افزایش ترافیک و بازدید سایت
  3. ایجاد رتبه مناسب در جستجوی موتورهای جستجوگر
  4. کمک به دیجیتال مارکتینگ در حوزه پرستار
  5. جذب مشتریان فعال و وفادار
  6. افزایش درآمد

عوامل مهم بر سئو سایت پرستار

مراحل و چارچوب های اولیه سئو اغلب سایت ها تا حدود 80 درصد مشابه هم بوده و سئو کاران استراتژی ثابتی را پیش می کشند. اما چالش اساسی 20 درصدی است که باید آن ها را مدیریت کنیم، در ادامه به 4 گام مهم و اساسی که باید در سئو پرستار رعایت کنیم میپردازیم:

  1. بررسی ساختار url ها و تکنیکال سایت شامل طراحی سایت، هاست، مدیریت محتوا و … در گام اول سئو سایت فوق العاده مهم است، چرا که ایراداتی در این زمینه موجب آن می شود که مشکلاتی برای سایت، ربات ها و کرالر ها و حتی کاربران بوجود بیاید و موجب کاهش رتبه سایت شود.
  2. تدوین استراتژی تولید محتوا پر طرفدار و یونیک برای سایت و پیدا کردن کیوورد گپ های که موجب افزایش بازدید و در نتیجه ترافیک برای سایت می شود. از اصلی ترین بخش ها برای نوشتن یک محتوا خوب و جامه صفحه اصلی سایت، لندینگ ها یا صفحه خدمات، صفحه محصول و سپس مقالات است. استفاده از انواع تولید محتوا نظیر متنی، ویدیویی و صوتی موجب می شود تجربه کاربری بالایی داشته باشید و موتور های جستجو بیش از پیش به سایت شما هامیت محتوایی بدهند.
  3. استفاده از ساختار اسکیما Schema برای کلیه صفحات از صفحه اصلی تا صفحه مقالات و … که موجب می شود فضای بیشتری را در صفحه جستجو بگیرید و به طبع موجب افزایش بازدید سایت شما می شود.
  4. پس از انجام کلیه اقداماتی که در سه بخش قبل بازگو کردیم، نوبت به رکن سوم از سئو سایت یعنی سئو خارجی می رسد که، حال باید یک استراتژی برای سئو خارجی خود بچینین و در ارتباط با آن اقداماتی صورت دهید.

حال که با ساختار اصلی سئو انواع سایت پرستار آشنا شدیم، نوبت به آن است که مراحل فوق را با جزئیات بیشتر و بهتر توضیح دهیم.

سیستم شرکت سئو
شرکت سئو جواد یاسمی
استراتژی سئو سایت

خدمات تخصصی سئو

سوالات متداول

بله. تمامی لاین های کاری مرتبط به فضای مجازی در تیم جواد یاسمی انجام می شود.

خدمات سئو سایت و گوگل

میخوایید رتبه یک سرچ گوگل شوید؟

سفارش >> 09376996070