استراتژی سئو سایت ها در سطوح مختلف تعداد صفحات ایندکس و ترافیک، می تواند خیلی متفاوت باشد. ساختارهای کاری و انجام تسک سئو داخلی، تولید محتوا و توسعه محتوایی برای سایت هایی که می خواهند افزایش کلیک و افزایش فروش را تجربه کنند، بسیار متفاوت است.
در مقاله استراتژی تیمی سئو در مورد هدفی با توجه به افزایش کلیک ها و بهتر شدن رتبه های یکی از سایت های پلفترم خدمات سئو یاسئومی، ساختار های کاری با توجه به تیم سئو یاسئومی چیده شده است. استفاده از این موارد برای هر سایتی توصیه نمی شود ولی در حالت کلی این موارد می تواند در جهت بهبود رتبه های سایت ها باشند. برای اینکه بهترین استراتژی سئو را برای شما با توجه به هدف شما تدوین کنیم نیاز هست یک یا چند جلسه مشاوره سئو انجام شود تا دقیقا دغدغه های بازاریابی و فروش شما از مسیر سئو و گوگل را درک کنیم.
لیست کارهای کلی استراتژی سئو هم تسک هم زمان
تمامی مواردی که لیست می شود باید در جهت بهتر شدن به نسبت حال حاضر سایت باشد و تمامی لینک ها بعد از بهتر شدن حتما فچ دستی شود تا گوگل متوجه تغییرات شود.
در مورد هر کدام از موارد استراتژی سئو لیست شده زیر توضیحات جامعی به صورت حضوری به تیم داده خواهد شد.
- عنوان ها
- دیسکریپشن ها
- ساختار هدینگ
- محتوای ابتدای هر جمله
- خوانایی مقاله
- درست بودن نگارش و نوشتاری متن
- تولید عکس های جدید
- تگ آلت، اسم و توضیحات مفهومی در مورد عکس
- اضافه شدن محتوا 2 پاراگراف
- اضافه شدن جدول محتوایی
- اضافه شدن نظرات بین محتوا
- کامنت مارکتینگ روی مقاله
- ویدیو گذاشتن با اسکیما
- پادکست گذاشتن با اسکیما
- کلا اسکیما هر ساختاری که می شود
برای شروع اولین تجربه آپدیت لینک های یک سایت به صورت تیمی این موارد کافی است و اگر به خوبی روی یک سایت انجام شود حتما رشد در کلمات مختلف و ترافیک سایت را باید مشاهده کنیم.
قطعا هر کدام از موارد بالا نیاز به توضیح دارد و در ادامه این مقاله به صورت جدی تری آپدیت خواهد شد.