تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

استراتژی هم زمانی تسک های تیم سئو

آنچه در این مقاله می خوانید:

استراتژی سئو سایت ها در سطوح مختلف تعداد صفحات ایندکس و ترافیک، می تواند خیلی متفاوت باشد. ساختارهای کاری و انجام تسک سئو داخلی، تولید محتوا و توسعه محتوایی برای سایت هایی که می خواهند افزایش کلیک و افزایش فروش را تجربه کنند، بسیار متفاوت است.

در مقاله استراتژی تیمی سئو در مورد هدفی با توجه به افزایش کلیک ها و بهتر شدن رتبه های یکی از سایت های پلفترم خدمات سئو یاسئومی، ساختار های کاری با توجه به تیم سئو یاسئومی چیده شده است. استفاده از این موارد برای هر سایتی توصیه نمی شود ولی در حالت کلی این موارد می تواند در جهت بهبود رتبه های سایت ها باشند. برای اینکه بهترین استراتژی سئو را برای شما با توجه به هدف شما تدوین کنیم نیاز هست یک یا چند جلسه مشاوره سئو انجام شود تا دقیقا دغدغه های بازاریابی و فروش شما از مسیر سئو و گوگل را درک کنیم.

لیست کارهای کلی استراتژی سئو هم تسک هم زمان

تمامی مواردی که لیست می شود باید در جهت بهتر شدن به نسبت حال حاضر سایت باشد و تمامی لینک ها بعد از بهتر شدن حتما فچ دستی شود تا گوگل متوجه تغییرات شود.

در مورد هر کدام از موارد استراتژی سئو لیست شده زیر توضیحات جامعی به صورت حضوری به تیم داده خواهد شد.

  • عنوان ها
  • دیسکریپشن ها
  • ساختار هدینگ
  • محتوای ابتدای هر جمله
  • خوانایی مقاله
  • درست بودن نگارش و نوشتاری متن
  • تولید عکس های جدید
  • تگ آلت، اسم و توضیحات مفهومی در مورد عکس
  • اضافه شدن محتوا 2 پاراگراف
  • اضافه شدن جدول محتوایی
  • اضافه شدن نظرات بین محتوا
  • کامنت مارکتینگ روی مقاله
  • ویدیو گذاشتن با اسکیما
  • پادکست گذاشتن با اسکیما
  • کلا اسکیما هر ساختاری که می شود
مشاهده این مطلب  محتوای همیشه سبز در مقابل محتوای ویروسی: مزایا، معایب و نکات سئو

برای شروع اولین تجربه آپدیت لینک های یک سایت به صورت تیمی این موارد کافی است و اگر به خوبی روی یک سایت انجام شود حتما رشد در کلمات مختلف و ترافیک سایت را باید مشاهده کنیم.

قطعا هر کدام از موارد بالا نیاز به توضیح دارد و در ادامه این مقاله به صورت جدی تری آپدیت خواهد شد.

 

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

شش استراتژی سئو برای صنایع خاص
صنایع کوچک و تخصصی از استراتژی‌های بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) برای ارتباط با مخاطبان هدف خود در دنیای...
آیا گرامر در بازاریابی محتوا اهمیت دارد؟
بله، گرامر در بازاریابی محتوا اهمیت دارد. اشتباهات دستوری در محتوای شما می‌تواند بر اعتبار و اقتدارتان...
آیا شبکه‌های اجتماعی به سئو کمک می‌کنند؟ ۶ مزیت شبکه‌های اجتماعی در سئو
آیا شبکه‌های اجتماعی به سئو کمک می‌کنند؟ بله! اگرچه رسانه‌های اجتماعی عامل رتبه‌بندی نیستند، اما به‌طور...
بازاریابی مجدد در بازاریابی دیجیتال چیست؟
بازاریابی مجدد تجربه‌ای رایج برای کاربران اینترنت است. اما بازاریابی مجدد در بازاریابی دیجیتال چیست؟...
محتوای همیشه سبز در مقابل محتوای ویروسی: مزایا، معایب و نکات سئو
اگر تا به حال به افزودن محتوا به وب‌سایت خود فکر کرده‌اید، احتمالا اصطلاحات «محتوای همیشه سبز» و «محتوای...
تسریع فرآیند پرداخت برای افزایش سفارشات
بازاریابی تجارت الکترونیک مدرن پیچیده است؛ اما در بسیاری از موارد، به دو مرحله ساده خلاصه می‌شود: عشق...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09020914570