اگر شما دارای وب سایت هستید پس حتما این موضوع که جزو نتایج اول گوگل باشید جزو دغدغه شما بوده است. اگر به دنبال روشی مطمئن که در بلند مدت هم ماندگار باشد هستید، حتما در این مطلب همراه ما باشید.

سئو یا همان بهینه سازی موتورهای جستجوگر به مجموعه تکنیک‌هایی گفته می‌شود که در بهتر دیده شدن به وسیله موتور جستجوگر گوگل کمک می‌کند و رنک و نرخ بازدید سایت را افزایش می‌دهد. با سئو، گوگل بهتر متوجه فعالیت‌های وب سایت می‌شود و به این ترتیب  به آن هم رتبه بالایی می‌بخشد. باید این نکته را به خاطر داشته باشید هیچ راه میانبری برای قرار گرفتن در اولین نتیجه سرچ گوگل وجود ندارد البته روشی مانند تبلیغات گوگل وجود دارد که با آگهی دادن وب سایتتان را رنک اول می‌آورد، اما این نکته که سایت شما برای مخاطب ارزشمند باشد و بصورت طبیعی و ماندگارتری، در صفحه نخست نتایج سرچ گوگل قرار بگیرید باید از اصول و قواعد سئو استفاده شود.

ما در ادامه این مطلب سعی داریم شما را با خدمات سئو در گیلان، اصول سئو در گیلان، بررسی تفاوت سئو و گوگل ادز، قیمت سئو در گیلان و معرفی بهترین شرکت سئو در گیلان آشنا کنیم.

پس با ما همراه باشید.

انجام خدمات سئو در گیلان

استان گیلان با جمعیتی حدود 3 میلیون نفر جزو دومین استان پرجمعیت ایران است. این استان به دلیل طبیعت زیبا و آب و هوای معتدل به یکی از مراکز گردشگری تبدیل شده است و پتانسیل گسترده‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سئو دارا است.

محبوبیت این استان باعث شده تا تعداد هتل، اقامتگاه، رستوران، شرکت‌های فعال و مراکز تفریحی رو به رشد باشد و هر کدام از این تجارت‌ها نیاز به برندسازی و دیده شدن وب سایتشان دارند.

خدمات سئو در گیلان حاوی تمامی فعالیت‌های زیر است:

اصول سئو در گیلان چیست؟

همانطور که گفته شد سئو در گیلان بسیار رو به توسعه است. حال به این مورد می‌پردازیم که سئو شامل چه اصولی می‌شود؟

در اینجا درباره اصول سئو در تولید محتوا صحبت می‌کنیم.

اصول سئو در تولید محتوا

اصول سئو در محتوا امری تخصصی است و نیاز به دانش و تجربه کافی در سئو نیاز دارد تا بتوان با این روش‌ها سایت را جزو نتایج بالا رساند. سئو و محتوا به هم بسیار مرتبطند زیرا بدون  SEOمحتواهای وب سایتتان در صفحه اول نتایج جستجو (SERP) قرار نمی‌گیرد و در نتیجه بازدیدکننده و ترافیکی و از همه مهم‌تر فروشی حاصل نمی‌گردد.

عواملی که در بهینه سازی تولید محتوا ضروری است و باعث می‌شود نتیجه مطلوبتری بگیرید را خدمتتان بیان می‌کنیم:

1- بررسی نیاز مخاطب هدف و تولید محتوا در راستای آن

شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین نکات در نوشتن محتوا است که باید در نظر بگیرید. اگر مخاطب محتوای شما را ارزشمند تلقی کند وقت بیشتری در صفحه شما می‌گذارد و همین نکته باعث می‌شود که time on page یا ماندگاری در صفحه کاربر بالا می‌رود و این از نظر بهینه سازی برای وب سایت بهتر است.

2- محتوای یونیک منتشر کنید.

در حال حاضر نوشتن محتوایی که قبل از ما درباره آن هیچ صحبتی نشده باشد شاید کمی سخت باشد زیرا تقریبا هیچ موضوعی نیست که مقاله‌ای درباره آن تولید نشده باشد. اما به این نکته باید توجه داشته باشید که گوگل تفاوت محتوای کپی و محتوای منحصر به فرد را کاملا متوجه می‌شود.

برای داشتن یک محتوای خوب می‌توانید با مطالعه چندین مقاله درباره موضوع موردنظرتان، در انتهای آن نیز دیدگاه شخصی خود را هم وارد کنید تا یک محتوای ارزشمند‌تر بشود.

3-تیترهای جذب کننده انتخاب کنید.

عنوان اصلی باعث می‌شود تا مخاطب روی آن کلیلک کند و وقت برای خواندن محتوا بگذارد. هدف از تیتر جذاب نوشتن، ایجاد جلب توجه است که تعداد کاربران بیشتری از وب سایت شما بازدید کنند. در تیترنویسی دقت داشته باشید که نیاز مخاطب را رفع کند و از درون مایه محتوای شما دور نباشد به اصطلاح تیتر دروغین ننویسید ولی طوری باشد که حس کنجکاوی کاربر را برانگیزد.

4- عنوان سایت را بهینه سازی کنید.

وقتی کاربر از طریق موتور جستجوگر گوگل سایت شما را می‌بیند، عنوان سایتتان اولین چیزی است که نظر او را جلب می‌کند. از کلمات کلیدی حتما در عنوان سایت استفاده کنید اما در این امر افراط نکنید. گوگل تا 60 کاراکتر را در صفحه نتایج جستجو (SERP) نشان می‌دهد. همچنین توجه داشته باشید که بین عنوان و آدرس سایت ارتباط وجود داشته باشد.

5- URLهای مناسب انتخاب کنید.

معمولا بین 3 تا 5 کلمه در آدرس URL مناسب است و بیشتر از این تعداد را گوگل اعتبار زیادی به آنها نمی‌بخشد. ساختار آدرس سایت شما باید مطابق با الگوریتم گوگل باشد. در نوشتن URL دقت کنید که از موارد پیچیده و گنگ دوری کنید.

6- در بدنه محتوا از کلمات کلیدی استفاده کنید.

استفاده از کلمات کلیدی به گوگل و کاربر می‌فهماند که این محتوا درباره چه موضوعی است و با این کار موفقیت بیشتری در SEO کسب می‌کنید. اما در تعداد استفاده از این کلمات حتما تعادل را رعایت کنید.

7- خوانایی محتوا را بهبود دهید.

محتوا نویسی استاندارد منجر به تجربه کاربری بهتری می‌شود. هیچ مخاطبی تمایل ندارد محتوایی پر ازکلمات کلیدی و خسته کننده بخواند. در طول جملات و پرهیز از به کار بردن عبارات تکراری و دشوار توجه داشته باشید.

8- لینک‌های داخلی و خارجی استفاده کنید.

برای افزایش اعتبار یک مطلب با بک لینک سازی می‌توانید اقدام کنید. به کلماتی که با صفحات دیگر لینک می‌شود انتر تکست (anchor text) گفته می‌شود که با رنگ متفاوتی در محتوا دیده می‌شود. ساختار گوگل مثل تار عنکبوت متصل به هم است که با استفاده از این لینک‌ها مسیرها راحت تر می‌شود. در بک لینک سازی از این موضوع اطمینان پیدا کنید که هر بک لینک با هدف مشخصی ایجاد شود و به آن هدف نیز می‌رسد.

9- از تصاویر در محتوا استفاده کنید.

برای اثربخشی بیشتر محتوا می‌توانید از عکس و یا ویدیو مرتبط استفاده کنید. و تصاویر را حتما بهینه سازی کنید که به وب سایت شما فرصت نرخ کلیک بالاتر و کسب رتبه بهتر را بدهد. در انتخاب تصاویر به سایز آن‌ها دقت کنید که زیاد بالا نباشد تا در سرعت آپلود تاثیر نگذارد.

سئو بهتر است یا گوگل ادز؟

در دنیای رقابتی امروز هر فردی به دنبال راهی برای پیروزی می‌گردد. فضای رقابتی در بین وب سایت‌ها بر سر قرارگیری در صفحه اول نتایج جستجو و برای اینکه بازدید کننده‌ی بیشتری سهم وب سایت شود، هم رو به افزایش زیادی است.

سئو و تبلیغات گوگل هر دو به افزایش ترافیک سایتتان کمک می‌کنند. همانطور که گقتیم سئو برای بهینه سازی موتورهای جستجو کاربرد دارد و حال با کاربرد و تعریف تبلیغات گوگل و در ادامه تفاوت‌های آن با سئو آشنا شوید:

گوگل ادوردز یا گوگل ادز یکی از خدمات گوگل برای مدیران سایت است که 90% از درآمدزایی گوگل از طریق این سرویس محبوب به دست می‌آید. هزینه تبلیغات گوگل ادز، کلیکی حساب می‌شود. و این اولین تفاوت آن یا SEO است. سئو بصورت رایگان و با پارامترهای خاصی موتور جستجو را بهنیه سازی می‌کند.

همچنین گوگل ادوردز به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغ خود را در بالا یا پایین صفحه نتایج جستجو نشان بدهید و نتیجه فرآیند تبلیغ سریعتر دیده می‌شود اما برای دیدن نتایج انجام شده سئو باید زمان بیشتری منتظر بمانید.

صاحبان بیزینس‌های آنلاین با توجه به اهداف کاری و بودجه خود می‌توانند یکی از این روش‌ها را برای بهبود وب سایت انتخاب کنند. برای انجام هر کدام از این روش‌ها لازم است که با دقت و دانش کافی انتخاب نمایید برای این منظور می‌توانید با کارشناسان حرفه‌ای این حوزه در ارتباط باشید.

قیمت سئو در گیلان

از هر متخصص سئو در گیلان اگر این سوال را بپرسید که تعرفه انجام سئو چقدر است؟ قطعا با این جمله رو به رو می‌شوید که بستگی دارد! و نرخ ثابت و مشخصی برای انجامش وجود ندارد.

به طور کلی عواملی که در نرخ سئو در گیلان تاثیر دارد شامل موارد زیر است:

اگر قصد انجام سئو در گیلان را دارید به این نکته توجه کنید که بهینه سازی موتور جستجو یک سرمایه گذاری بلند مدت است.

برای استعلام از هزینه‌های سئو در گیلان می‌توانید با متخصصان تیم “سئو جواد یاسمی” از طریق شماره تلفن‌های موجود درسایت در ارتباط باشید.

بهترین شرکت سئو در گیلان؟

با توجه به مطالبی که در بالا بیان کردیم حتما به اهمیت سئو پی برده اید. حال برای انتخاب بهترین شرکت سئو در گیلان چه مواردی را باید در نظر بگیرید؟

در نظر داشته باشید که سئو فرآیندی تخصصی و زمان بر است که اگر خودتان برای وب سایتتان قصد انجام دارید، آموزش بسیار طولانی و تخصصی‌ای لازم دارد. در صورتیکه شما انرژی و وقت کافی برای انجام این کار را ندارید می‌توانید فرد یا تیمی حرفه‌ای را برای این کار استخدام کنید. پارامترهایی که در این انتخاب مهم است را خدمتتان بیان می‌کنیم.

کارشناس سئو باید به تمامی و جدیدترین الگوریتم‌های موتور جستجو و گوگل تسلط داشته باشد.

رزومه و نمونه پروژه‌های موفق داشته باشد. این یکی از مهم ترین مواردی است که توجه کنید زیرا چنانچه تجربه و دانش کافی نداشته باشد احتمال هر اتفاقی که منجر به افت وب سایت شما داشته باشد است.

تیم “سئو جواد یاسمی” با رعایت تمامی اصول بهینه سازی موتورهای جستجو و پروژه‌های به سر انجام رسیده و موفق به شما تضمین موفقیت پروژه تان را می‌دهد.