تاثیر لینک های nofollow, sponsored و UGC روی سئو

تاثیر لینک های nofollow, sponsored و UGC روی سئو
لیست سرفصل های مقاله

این روزهای موقع خرید بک لینک یه سری سوال ذهن هممون رو درگیر کرده.

  1. لینک فالو باشه یا نباشه؟
  2. اگر فالو نباشه کدوم حالت باشه؟
  3. با چه ترتیبی لینک های نوفالو بگیریم؟
  4. برای چه صفحاتی از سایت نوفالو واجبه و برای کدوم صفحات واجب نیست؟ (سایت های بزرگ 100 هزار صفحه ای)
  5. فاصله زمانی گرفتن لینک های مختلف مهمه؟ (براساس سختی کلمه و قعالیت رقبا)

و شاید ده ها سوال دیگر

خب اگر شما هم دوست دارین در مورد این نوع لینک ها و جواب این سوال ها بدونین با من همراه باشید.

راستی حتما نظرتون رو برام کامنت کنین. شما اکثرا چه نوع rel برای بک لینکتون در نظر می گیرین.

 

گوگل تصمیم گرفت برای بهتر کردن فضای وب و نحوه لینک دادن کلاه سیاه برای گرفتن رتبه در زمانی کوتاه حالت های مختلف لینک رو ارائه کند  تا سایت های فروش لینک از ترس از دست دادن جایگاه ها و ترافیک از این مدل لینک استفاده کنند.

حالا سایت های مختلفی در ایران مثل کارناوال و خیلی از سایت های دیگه قبل از فروش لینک می گویند که اینجا rel=ponsored هست. و در برخی مواقع یه شبه لینک ها را تغییر می دهند.

 

 

جدیدترین مقالات سئو