اینفوگرافی سئو در مشهد

  • 01

    ۱.ارزیابی

    روند سئو سایت همیشه با ارزیابی فنی یا ارزیابی محتوا شروع می شود.

    ارزیابی فنی

    در ارزیابی فنی تقریباً همه عناصر موجود در سایت بررسی می شود و این بر عملکرد SEO شما تأثیر می گذارد. یکی از مهمترین این عناصر سرعت است. چرا که اگر سرعت وب سایت پایین باشد نرخ پرش (بانس ریت) شما افزایش می یابد و مشتریان خود را از دست می دهید.

    ارزیابی محتوا

    اگر یک وب سایت بزرگ با هزاران صفحه محتوا دارید ، مطمئناً ارزش انجام یک ارزیابی محتوا را دارد.
    در طی فرایند ارزیابی محتوا است که شما می توانید تشخیص دهید که آیا برای به دست آوردن بیشترین فایده، باید محتوای خود را حذف کنید یا اینکه مجددا آن را بازنویسی و یا به روز رسانی کنید.

  • 02

    ۲.سئو فنی

    وقتی صحبت از SEO فنی است ، باید به یک سری از عوامل  فکر کنید ، از جمله:

    • وضعیت ایندکس
    • بودجه کراول
    • خطاهای کراول
    • پیوندهای داخلی
    • نقشه سایت
    • سرعت سایت / صفحه
    • تغییر مسیرها
    • پیوندهای شکسته
    • HTTPS
    • AMP

    رفع مشکلات هر یک از موارد این لیست ضروری است و برای داشتن یک وب سایت بهینه، باید همه این موارد را به درستی انجام دهید.

  • 03

    ۳. تحقیق کلمات کلیدی

    تحقیقات کلمات کلیدی بسیار مفید است. شما باید درک کنید که مردم چگونه جستجو می‌کنند، چه چیزی را جستجو می‌کنند، و چگونه موتورهای جستجو از کلمات کلیدی برای خدمت به نتایج استفاده می‌کنند.

  • 04

    ۴ . استراتژی محتوا

    شما به یک استراتژی محتوا احتیاج دارید. در ادامه یک استراتژی محتوا که می تواند برای شما مفید باشد را معرفی می کنیم:

    محتوای بنیادی: این محتوای اصلی شما است که کلمات کلیدی و موضوعات اصلی شما را هدف قرار می دهد. محتوایی را ایجاد کنید که مربوط به خدمات یا محصولات شما باشد. می توانید با نوشتن اطلاعات در مورد سایر خدمات و محصولات مرتبط خود که ارائه می دهید و همچنین کلمات کلیدی مرتبط و دم بلند (طولانی)، این محتوا را بیشتر کنید.

    محتوای سؤالات متداول: صفحاتی ایجاد کنید که به سؤالات متداول پاسخ دهد. اطمینان حاصل کنید که از صفحات شما از آدرس اینترنتی سئو فرندلی برخوردار است (نکته: صفحات رقیب 10 رتبه برتر نتایج جستجو را بررسی کنید)

    محتوای معتبر: به مشتریان خود اجازه دهید برای نشان دادن تخصص و مهارت خود، محتوا ایجاد کنند.

    تجربه کاربر: در مورد راه های افزایش محتوای خود (به عنوان مثال، استفاده از تصاویر)، ماندگاری بیشتر در وب سایت (به عنوان مثال، پیوند دادن به سایر صفحات مربوطه در وب سایت) و فراخوان به عمل call to action (مثلاً مشاوره رایگان، دانلود محتوا) فکر کنید.

  • 05

    ۶. نوشتن و ویرایش محتوا

    ممکن است مشتری شما بخواهد محتوای سایت خود را خودش بنویسد، یا ممکن است بخواهد شما این کار را انجام دهید. در هر صورت، باید محتوا را بهینه کرد. بنابراین همیشه ابتدا درباره مخاطب یا افراد فکر کنید اما سئو را نادیده نگیرید. شما می خواهید محتوایی بنویسید که افراد با آن تعامل داشته باشند و به اشتراک بگذارند (و گوگل با رتبه های عالی ایندکس و پاداش می دهد).

  • 06

    ۷. رتبه بندی

    شما نمی توانید Google یا موتورهای جستجو را کنترل کنید.با این حال ، می توانید کاملاً درک کنید که الگوریتم های جستجو چگونه کار می کنند (و به طور خاص الگوریتم های Google چگونه کار می کنند) و این می تواند به شمادر کسب رتبه های برتر نتایج جستجو کمک کند. اما اگر تمام مواردی که تاکنون گفتیم رعایت کنید می توانید موفقیت سئو را ببینید. سعی کنید:

    • مخاطبان خود را بشناسید
    • برای مخاطبان خود محتوای عالی ایجاد کنید
    • تجربه وب سایت خوبی را برای مخاطبان خود فراهم کنید.
Embed iList