09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

نحوه استفاده از کیورد در محتوا

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

در خیلی از متن ها دیده می شود که کلمه کلیدی که تیم سئو به تیم محتوا داده است در شروع مقاله استفاده شده اند و این می تواند خوب باشد یا به شدت بد. به مثال توجه کنید.

(خرید ملک ترکیه، یکی از دغدغه های افرادی است که علاقه مند به زندگی در کشور ترکیه هستند.) کیورد داده به تیم محتوا خرید ملک ترکیه بوده است ولی آیا برای ربات ها مینویسیم یا کاربران؟ آیا شناخت کافی به جاهایی که باید از کلمه کلیدی استفاده شود داریم؟

اگر کلمه ای (کلمه ای که مفهوم روشن و شفافی ندارد) گفته می شود باشد توی متن این مدلی نباشد که مهم ترین جای جمله و اول مقاله باشد. در بین متن بعد از 200 کلمه 300 کلمه باشد. دقت کنید که منظور کلماتی هستند که سرچ می شوند ولی واقعا مفهومی نیستند مثلا جای خرید ملک ترکیه باید در نهاد جمله و شروع مقاله خرید ملک در ترکیه باشد.

اگر کلمه کلیدی لازم است استفاده شود به خوانایی دقت شود. درست است فضاهای ارزشمندی وجود دارد برای استفاده از کلمه کلیدی لیدر (مهم ترین نوشتار مفهوم کلیدی) ولی جایگاه استفاده از نوشتارهای مختلف مهم است.

در تولید محتوا باید نسبت به اول مقاله و همچنین آخر مقاله حساس باشید. در ابتدای جمله ها سعی کنید از کلمات کلیدی و مفاهیم مرتبط استفاده کنید. پیشنهاد میکنیم مقاله چطوری مقدمه و نتیجه گیری بهتری بنویسیم؟ را مطالعه کنید. و همچنین اگر در شروع راه تولید محتوا هستید مسیر تولید متن برای وب پیج ها را از دست ندهید.

مشاهده این مطلب  تولید محتوا در اینستاگرام

خدمات سئو SEO یاسئومی

در مسیر توسعه پلتفرم خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ یاسئومی در تلاش هستیم با آموزش های سئویی کوتاه به پیشرفت تمامی کسانی که در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند، کمک کنیم.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت

افزایش بازدید گوگل

امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی...
افزایش رتبه سایت در گوگل

بالا بردن سئو سایت - چگونه سئو سایت را بالا ببریم

بالابردن رتبه سایت وردپرس در گوگل یکی از موارد بسیار مهمی است، که امروزه مورد توجه کارشناسان و وب مسترهای...

5 دلیل اینکه وبلاگ‌ها هنوز منبع محتوای عالی هستند

۵ دلیل اینکه وبلاگ‌ها هنوز منبع محتوای عالی هستند درباره وبلاگ‌نویسی، برداشت‌های غلط زیادی وجود دارد....

12 ابزار برتر ویرایش و تصحیح محتوا در سال 2023

12 ابزار برتر ویرایش و تصحیح محتوا در سال 2023 دوازده ابزار ویرایش و تصحیح محتوا برای کمک به تولید، ویرایش...

راهنمای ضروری نگارش آگهی

  یک تبلیغ خوب و به‌جا نوشته‌شده می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی، پروفایل برند شما را ارتقا دهد، آگاهی...

راهنمای ضروری استفاده از اینترنت برای پژوهش

  احتمالا اولین جایی که برای پیدا کردن چیزی به آن مراجعه می‌کنید، اینترنت است، با میلیاردها منبع...

پادکست برای کسب و کار

اگر آمار اگر حرف ما را باور کنید، احتمالا امسال حداقل یک پادکست گوش کرده‌اید. شاید حتی به چندین پادکست...

پنج مزیت برتر پادکست برای کسب‌وکار

پادکست مدت‌هاست وجود دارد، اما به نظر می‌رسد در چند سال اخیر محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده است. از هر...

راهنمای کامل نگارش خبرنامه‌ی مؤثر

در نگارش اطلاعیه‌های مطبوعاتی، قوانین روشنی وجود دارد که از زاویه خبری تا ساختار آن را در بر می‌گیرد....

راز موفقیت در تولید محتوا: هفت نکته از افراد تاثیرگذار

اخیرا افتخار میزبانی وبیناری را با دو شریک از impact.com داشتم: لیدیا پرین، متخصص همکاری در فروش در شرکت...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070