خدمات سئو، طراحی سایت و … 09153258941

نحوه استفاده از کیورد در محتوا

آنچه در این مقاله می خوانید:

در خیلی از متن ها دیده می شود که کلمه کلیدی که تیم سئو به تیم محتوا داده است در شروع مقاله استفاده شده اند و این می تواند خوب باشد یا به شدت بد. به مثال توجه کنید.

(خرید ملک ترکیه، یکی از دغدغه های افرادی است که علاقه مند به زندگی در کشور ترکیه هستند.) کیورد داده به تیم محتوا خرید ملک ترکیه بوده است ولی آیا برای ربات ها مینویسیم یا کاربران؟ آیا شناخت کافی به جاهایی که باید از کلمه کلیدی استفاده شود داریم؟

اگر کلمه ای (کلمه ای که مفهوم روشن و شفافی ندارد) گفته می شود باشد توی متن این مدلی نباشد که مهم ترین جای جمله و اول مقاله باشد. در بین متن بعد از 200 کلمه 300 کلمه باشد. دقت کنید که منظور کلماتی هستند که سرچ می شوند ولی واقعا مفهومی نیستند مثلا جای خرید ملک ترکیه باید در نهاد جمله و شروع مقاله خرید ملک در ترکیه باشد.

اگر کلمه کلیدی لازم است استفاده شود به خوانایی دقت شود. درست است فضاهای ارزشمندی وجود دارد برای استفاده از کلمه کلیدی لیدر (مهم ترین نوشتار مفهوم کلیدی) ولی جایگاه استفاده از نوشتارهای مختلف مهم است.

در تولید محتوا باید نسبت به اول مقاله و همچنین آخر مقاله حساس باشید. در ابتدای جمله ها سعی کنید از کلمات کلیدی و مفاهیم مرتبط استفاده کنید. پیشنهاد میکنیم مقاله چطوری مقدمه و نتیجه گیری بهتری بنویسیم؟ را مطالعه کنید. و همچنین اگر در شروع راه تولید محتوا هستید مسیر تولید متن برای وب پیج ها را از دست ندهید.

مشاهده این مطلب  همه چیز درمورد محتوای سئو شده و اصول کلیدی سئو محتوا در 6 گام

خدمات سئو SEO یاسئومی

در مسیر توسعه پلتفرم خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ یاسئومی در تلاش هستیم با آموزش های سئویی کوتاه به پیشرفت تمامی کسانی که در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند، کمک کنیم.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

چرا تولید محتوا برون سپاری یک روند کلیدی در سال 2024 است
تولید محتوا برون سپاری قرار است روندی تعیین کننده در سال 2024 باشد. در حال حاضر، 75 درصد از کسب و کارها...
آینده هوش مصنوعی مولد: چهار نظر متخصص
احتمالاً در مورد همه ی سر و صدایی که پیرامون هوش مصنوعی Generative وجود دارد شنیدهاید. این موضوع NFTها...
راهنمای تخصصی برای ایجاد خلاصه محتوای عالی
در دنیایی که تقاضا برای محتوای باکیفیت بیشتر از همیشه است، خلاصه محتوا میتواند به شما کمک کند محتوایی...
ارزش محتوای محلی خود را با این KPIها کشف کنید
چرا بومی سازی محتوا اهمیت دارد؟ الف مطالعه بزرگ بین المللی اخیر بینش مهمی را نشان داد: 65 درصد از مصرف...
چگونه ایجاد محتوای هوش مصنوعی آینده نویسندگی خلاق را شکل می دهد
آیا می دانستید که انتظار می رود بازار جهانی هوش مصنوعی (AI) برسد 1.81 تریلیون دلار تا سال 2030? هوش مصنوعی...
بازاریابی محتوای خود را با خدمات سئو حرفه ای تقویت کنید
به طور خلاصه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک عامل کلیدی برای بازاریابی محتوای ورودی موفق است. با این...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09153258941